جشن دانش آموختگی ۶۰فارغ التحصیل دانشگاه پیام نور مرکز زابل، با حضورریاست دانشگاه پیام نور استان، فرماندار ، معاونین و اساتید دانشگاه و خانواده های آنها برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا، ریاست دانشگاه پیام نور سیستان وبلوچستان :با بیان اینکه دانش آموختگان برای جبران زحمات خانواده و استادان خود رسالت سنگینی بر عهده دارند، ابراز امیدواری کرد: امیدواریم آنها در این آزمون سربلند و پیروز باشند و بتوانند دینِ خود را به پدران و مادران دلسوز و همچنین به ملت و کشور ادا کنند.

دکتر اویسی در این مراسم با بیان اینکه  دانشگاه پیام نورهیچگاه از استانداردهای علمی خود نکاسته است، خطاب به دانش آموختگان گفت: این دانشگاه همچون گذشته به خود خواهد بالید که در پرورش و تعلیم شما نخبگان نقشی تاثیر گذار داشته است و امیدواریم با قدم‌های بلندتان در آینده برای کشور منشا اثرات خیر باشید.

رئیس دانشگاه پیام نورزابل: دانشگاه به وجود این دانش آموختگان افتخار می‌کند چرا که با سرمایه گذاری دوران طلایی عمرشان در دانشگاه اکنون به عنوان متخصصان کارآمد وارد جامعه می‌شوند.

دکتر سیاسر: با تأکید بر اینکه جشن دانش آموختگی روز بزرگ و پر خاطره‌ای برای دانشجویان است، افزود: در این روز بزرگ و باشکوه تلاش‌های دانشجویان، اساتید و مسئولان دانشگاه به ثمر می‌نشیند.

وی خطاب به دانش آموختگان تصریح کرد: اکنون که با تلاش خود و یاری خانواده، استادان و کارکنان دانشگاه پیام نور موفق به اخذ مدارک دانشگاهی شدید باید بدانید فارغ التحصیلی پایان راه ارتباط با دانشگاه نیست بلکه آغاز راه برای کسب مدارج علمی بالاتر به حساب می آید.

این آیین با اجرای موسیقی سنتی، تئاتر و همچنین اهدای گل و لوح دانش آموختگی به فارغ التحصیلان همراه بود.