همایش ملی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با محوریت آسیب‌های اجتماعی و تحکیم خانواده در ساختمان امیرکبیر دانشگاه پیام نور اراک آغازشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، همایش ملی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با محوریت آسیب‌های اجتماعی و تحکیم خانواده در ساختمان امیرکبیر دانشگاه پیام نور اراک آغازشد.
علی اکبر ملکی راد رئیس دانشگاه پیام نور اراک و عضو هیات علمی کمیته فرهنگی اجتماعی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام در این همایش گفت: از ۱۲۵ مقاله رسیده به دبیر خانه همایش ۷۳ مقاله پذیرفته شده که ۱۴ مقاله به صورت شفاهی ۵۹ مقالات به صورت پوستر پذیرفته شده اند.
ملکی راد ضمن قدردانی از دانشگاه‌ها و مراکزی که دربرگزاری این همایش همکاری کردند افزود: مقالات برگزیده در مجلات برگزیده علمی و پژوهشی چاپ می شود.
اکرمی معاون سیاسی اجتماعی استانداری مرکزی هم در این همایش با اشاره به وحدت رویه در حوزه پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: دستگاه‌های مختلف با هماهنگی بیشتر در حوزه آسیب‌های اجتماعی قدم بردارند.
در بخش پایانی همایش، دکتر حسن عشایری متخصص روانشناسی عصبی از دانشگاه فرایبورگ آلمان با محوریت نقش عصب شناسی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به سخنرانی پرداختند.
گفتنی است، این جشنواره با همکاری دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و انجمن عکاسان استان برگزار و از برگزیدگان اولین جشنواره ملی عکس نگاه عمیق با رویکرد خانواده ایرانی با اهدای لوح و جوایز نقدی قدردانی شد.