هشتمین دوره فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد ترکالکی با حضور مسئولین شهرستان و اساتید، در جمع خانواده های دانشجویان، همزمان با ولادت با سعادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا،مهندس رحمانی رییس واحد ترکالکی طی سخنانی ضمن عرض تبریک به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه (س) و خوش آمدگویی اذعان داشت: از وجود مقدس جمهوری اسلامی است که شما دانشجویان توانستید در هر شرایطی ادامه تحصیل داده و همچون سفیرانی در جهت توسعه دانشگاه پیام نور قدم بردارید.

وی افزود: یکی از مزایای دانشگاه پیام نور به دلیل کتاب محور بودن، قبولی دانش آموختگان آن در مقاطع بالاتر است.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر خدادادی امام جمعه موقت شهرستان نیز طی سخنانی در خصوص مزایای کسب علم و تبدیل علم به ثروت بیان داشت: شما با اینکه در این مقطع فارغ التحصیل می شوید ولی در واقع این نقطه آغازگر راهی است برای نیل به اهداف بالاتر و شما در ابتدای راه قرار می گیرید که باید با پشتکار به سمت موفقیت های پیش رو و تولید ثروت ملی برای مملکت حرکت کنید.

در فواصل نیر اجرای مولودی خوانی، مسابقه، استندآپ کمدی و شعرخوانی حماسی اجرا گردید و در پایان به پاس زحمات چهارساله به فارغ التحصیلان، لوح تقدیری اهداء و سوگندنامه توسط دانشجویان قرائت شد.