سرپرست جدید دانشگاه پیام نور کردستان با حضور معاون پارلمانی دانشگاه پیام نور مرکز معرفی شد.

در مراسمی و با حضور معاون پارلمانی دانشگاه پیام نور، از زحمات اسکندر مرادی رئیس قبلی دانشگاه پیام نور کردستان قدردانی و یعقوب احمدی به عنوان سرپرست این دانشگاه معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا سرپرست دانشگاه پیام نور استان کردستان در این مراسم، تغییر رویه در حوزه کیفیت آموزشی دانشگاه را  از جمله اهداف و رسالت اصلی خود دانست و ایجاد پژوهشکده آموزشی در این دانشگاه در راستای تولید دانش و ارتباط میان دانش و جامعه را از دیگر برنامه‌های خود عنوان کرد.

 یعقوب احمدی ابراز امیدوار کرد، در دوران خدمت عضو مفیدی برای دانشگاه و جامعه باشد و گامی بیشتر به قدم‌های برداشته شده توسط مدیران قبلی اضافه کند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان گفت: جامعه ایران در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در لحضات حساس و تعیین کننده‌ای به سر می‌برند لذا برای هموارتر کردن مسیر باید به جامعه دانشگاهی اعتماد کرد.

احمدی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور از لحاظ کیفی سعی در تغیر رویه دارد، ادامه داد: با توجه به نیروی انسانی مستعد، نبوغ و دانش افراد باید به بهترین شکل از آن بهره جست.

رئیس قبلی دانشگاه  پیام نور استان کردستان هم در ادامه این مراسم اظهار داشت: یکی از معیارهایی که پویایی نظام سیاسی و اجتماعی را موجب می‌شود، تغییرات مدیریتی است.

اسکندر مرادی با بیان اینکه تغیرات و جابجایی مدیران در نظام جمهوری اسلامی ایران نعمت بزرگی است، افزود: این امر نشان‌ می‌دهد که در نظام جمهوری اسلامی همه چیز متعلق به ملت است و منحصر به فرد و قائل به شخص خاصی نیست که دال بر پویایی نظام است.

رئیس  قبلی دانشگاه پیام نور استان کردستان خاطرنشان کرد: از سال ۹۳  تاکنون  پست ریاست دانشگاه پیام نور استان کردستان را بر عهده داشته‌ام و امروز از زحمات همه کسانی که از گذشته تاکنون در توسعه این دانشگاه نقش بارزی داشته‌اند قدردانی می‌کنم.

مرادی تاکید کرد: پیشرفت‌های حاصل شده  در زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نتیجه زحمات تک تک افراد قبلی بوده است و قطعا هر اتفاق ارزشمند حاصل کارهای خوب گذشتگان است.