وضعیت مناسب حال حاضر دانشگاه پیام نور نتیجه همدلی ،  همکاری مجموعه دانشگاه پیام نور است و  این همدلی و همکاری موجب شده بتوانیم بدهی های دانشگاه را تسویه کنیم و جا دارد از مجموعه بزرگ دانشگاه پیام نور قدردانی شود.

معاون مالی دانشگاه پیام‌نور به همراه محمدعلی مدیرکل اداری دانشگاه از دانشگاه پیام‌نور استان قزوین بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا دکتر علیزاده  معاون اداری،  مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور در دیدار با مدیران، روسای مراکز و واحد های استان قزوین ضمن مناسب تر دانستن شرایط دانشگاه پیام‌نور به نسبت سایر دانشگاه ها اظهار داشت:  وضعیت مناسب حال حاضر دانشگاه پیام نور نتیجه همدلی ،  همکاری مجموعه دانشگاه پیام نور است و  این همدلی و همکاری موجب شده بتوانیم بدهی های دانشگاه را تسویه کنیم و جا دارد از مجموعه بزرگ دانشگاه پیام نور قدردانی شود.

وی ادامه داد: در دانشگاه پیام نور هیچ تعدیل و تحلیل نیرویی در حوزه اداری و علمی نخواهیم داشت.

دکتر علیزاده درباره برنامه های عمرانی دانشگاه در سال ۹۸ اظهار داشت: اولویت های عمرانی دانشگاه در سال ۹۸ تنها تکمیل پروژه های نیمه تمام است و هیچ پروژه جدیدی تعریف و ایجاد نخواهد شد.

وی در بخش دیگر سخنان خود ضمن تاکید بر توانمندسازی استان ها گفت: در راستای توانمندسازی استان ها در صدد هستیم که همه کارهای همکاران را به استان ها تفویض کنیم و کارها در مراکز استانها پیگیری شوند.

معاون مالی و اداری دانشگاه پیام‌نور ادامه داد: امسال ۱۶۰ میلیارد بدهی های قبلی دانشگاه را تسویه کردیم و سال آینده این مبلغ برای بهتر شدن وضعیت آموزشی؛ وضعیت آزمایشگاه ها و توانمندسازی بیشتر دانشگاه به کار برده می شود که جذب دانشجو بهتر شود.

وی همچنین گفت:  بحث های مانند استانی کردن آزمون ها آسیب جدی برای دانشگاه  می  باشد  و ما باید آموزش از راه دور را بیشتر تقویت کنیم  و تمرکز بیشتر بر این حوزه می تواند به ما کمک کند.

وی در پایان گفت: اعضای هیئت علمی می توانند ۵۰% موظفی خودشان را با فعالیت های پژوهشی و آموزش های آزاد و تولید محتوا تکمیل کنند.