ایین تجلیل از اساتید،کارکنان و بازنشستگان دانشگاه پیام نور خراسان‌جنوبی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری یوپنا، بنا به سنت گذشته از اساتید،کارکنان و بازنشستگان دانشگاه پیام نور خراسان‌جنوبی طی مراسم پایان سال ۱۳۹۷ تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

در این مراسم که پرسنل ستاد استان و مرکز بیرجند حضور داشتند مهدی ثقفی رئیس دانشگاه پیام نور خراسان‌جنوبی ضمن تشکر از کلیه همکاران این دانشگاه که با تلاش و کوشش ستودنی دانشگاه پیام نور خراسان‌جنوبی را در سطح کشور دارای رتبه های شاخص کرده‌اند و هماره دغدغه همکاران به رفع موانع و مشکلات دانشگاه و دانشجویان بوده، شایسته تقدیر دانست.

وی افزود: کل سهم استان ازدرآمد ناخالص ملی یک درصد بوده است که به نسبت سهم دستگاه‌ها نیز از این درآمد چندان نبوده است اما با همیاری و همدلی همکاران دانشگاه پیام نور خراسان‌جنوبی این دانشگاه در بین دانشگاه‌های پیام نور سایر استان‌ها در سطح کشور رتبه اول درآمد غیر شهریه را کسب کرده است.

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان‌جنوبی در مراسم پایان سال گفت: این دانشگاه در حوزه‌های مختلف در سطح کشور همیشه موفق عمل کرده و این محقق نمی‌شود جز همکاری تک تک همکاران گرانقدر که بسیاری از اوقات خارج از چارچوب وظایف تعریف شده همت گماشته‌اند باید قدردان زحماتشان باشیم .

در پایان مراسم از زحمات پرسنل این دانشگاه با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل بعمل آمد.