رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تبریک پیشاپیش سال ۱۳۹۸برنامه های دانشگاه پیام نور استان در سال آتی را تشریح نمود.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تبریک پیشاپیش سال ۱۳۹۸برنامه های دانشگاه پیام نور استان در سال آتی را تشریح نمود.

به گزارش خبرگزاری یوپنا دکتر سجادی رئیس دانشگاه پیام نور  استان کهگیلویه و بویراحمد  با بیان اینکه دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یکی از مراکز آموزش عالی این استان با ۹مرکز و واحد و حدود ۶۰۰۰ هزارنفر دانشجو درحال فعالیت می باشد، بیان داشت: تمام تلاش بنده و کلیه همکاران بر این خواهد بود که در تمام بخش ها در سال آینده نسبت به سال جاری  پیشرفت بهتری داشته باشیم.

دکتر سجادی درباره برنامه های بخش آموزشی دانشگاه اظهار داشت:  با توجه به اینکه در این استان در حال حاضر ۷۸ کد رشته و گرایش در مقطع کارشناسی و ۴ رشته و گرایش در مقطع کارشناسی ارشد داریم تلاش خواهیم کرد که ان شاءالله سال آینده رشته های کارشناسی پرتقاضا را تقویت و همچنین نسبت به اخذ مجوز تعدادی رشته در مقطع کارشناسی ارشد با توجه به پتانسیل های استان اقدام نماییم.

وی با اشاره به کسب عناوین مختلفی در حوزه فرهنگی توسط دانشجویان این استان در سال ۱۳۹۷ بر حمایت از دانشجویان صاحب مقام در بخش های مختلف ورزشی قرآن و احکام- نشریات دانشجویی و سایر بخش های مربوط به حوزه فرهنگی تاکید نمود و گفت: امیدوارم با برنامه ریزی های انجام شده بتوانیم در سال آینده تعداد این عناوین را بیشتر کنیم.

سجادی درباره برنامه های بخش عمرانی در سال ۹۸ افزود: در حوزه عمرانی تکمیل طرح های نیمه تمام اولویت خواهد داشت امیدوارم که در سال آینده با اقداماتی که انجام خواهد شد بخشی از مشکلات فضای فیزیکی استان حل شود.

وی در بخش پایانی سخنان خود به بیان فعالیتهای پژوهشی اعضای علمی استان پرداخت و گفت: درسال ۱۳۹۷ پیشرفت نسبتا خوبی در این حوزه داشتیم که نتیجه این تلاش و کوشش چاپ مقالات متعددی از همکاران علمی در مجلات داخلی وخارجی بوده و با عنایت به پیگیری ها و برنامه ریزی های انجام گرفته توسط حوزه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه، ان شاء الله در سال آینده شاهد پیشرفت محسوسی در این زمینه خواهیم بود.