دکتر سید بهروز نهضتی، رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان از ارسال اولین محموله کمک های این دانشگاه به مردم سیل زده این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا، دکتر نهضتی رئیس دانشگاه پیام نور گلستان اعلام کرد: این دانشگاه با هماهنگی سازمان هلال احمر استان ضمن فعال نمودن کانونهای هلال احمر در سطح مراکز و واحدهای خود اقدام به سازمان دهی کمک های نقدی و غیر نقدی در جهت کمک به مردم سیل زده استان نموده است.

وی با اشاره به اینکه اولین محموله کمک های این دانشگاه که شامل اقلام ضروری و مواد مورد نیاز شامل: آب آشامیدنی، لوازم بهداشتی، مواد خوراکی، پتو و … از طریق کانون هلال احمر دانشجویی به دست مردم سیل زده استان رسیده است اعلان کرد: بزودی محموله های دیگر نیز تهیه و ارسال خواهد شد.

وی گفت: با توجه به تنوع اقوام و فرهنگ ها در سطح استان و احساس تکلیف دانشگاه پیام نور استان گلستان بعنوان مسئول دبیرخانه تقریب مذاهب دانشگاه پیام نور کشور، از تمامی همکاران علمی و اداری و نیز دانشجویانی که توانایی دارند فراخوان گردید تا در امر خداپسندانه کمک به همنوعان خود اقدام نمایند.

وی افزود: در آستانه سال نو می توان بر پایه وحدت و همدلی و تلاش یکایک همکاران و دانشجویان، مشکلات ناشی از سیل ویرانگر را کمرنگ و در جهت کاستن از تالمات مردم استان اعم از اقوام و مذاهب گوناگون قدم برداشت.

رئیس دبیرخانه تقریب مذاهب دانشگاه پیام نور خطاب به هموطنان گرفتار در سیل اخیر افزود: پیام همدلی خانواده عظیم دانشگاه پیام نور را پذیرا باشید و اعلام می دارد این دانشگاه با تمام ظرفیت و امکانات آماده خدمت و کمک رسانی به این مردم شریف می باشد.