رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس از تدوین سند چشم انداز دانشگاه پیام نور استان در سال ۱۳۹۸ خبرداد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا،دکتر محمدحسن صیف با اشاره به اینکه برای تدوین چشم انداز،اهداف همه بخشها تدوین شده و برنامه ریزی نیز برای رسیدن به این هدف ها پیش بینی شده است، اظهارامیدواری کرد: سال آینده ، سال تحول و توسعه هرچه بیشتر در همه زمینه ها برای ارتقای بیشتر جایگاه دانشگاه پیام نور فارس خواهد بود.
وی ، تلاش برای به روز کردن امورات مختلف آموزشی دانشجویان، پیگیری بین المللی شدن دانشگاه پیام نور اوز، برگزاری همایش های ملی و بین المللی، در کنار افزایش کیفیت خدمات و رضایتمندی دانشجویان را از جمله اهداف مهم در سال آینده دانشگاه پیام نور فارس عنوان کرد.
صیف، راهبرد دیگر سال آینده را تبدیل دانشگاه پیام نور به یک برند مهم در استان ذکر کرد و بر نوآوری وخلاقیت در همه بخشهای دانشگاه تاکید کرد.
رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس به بحث خرد جمعی در مجموعه مدیریتی این دانشگاه نیز اشاره کرد و یادآور شد: از دوره جدید مسئولیت دانشگاه ،همه تصمیم ها به صورت گروهی و با استفاده از خرد جمعی اتخاذ شده است.
دکتر صیف، اخذ چشمگیر بودجه توازن در کنار تهاتر با دستگاه های اجرایی درخصوص مشکلات مراکز وواحدها را یکی از موفقیت های مهم دانشگاه پیام نور استان در ۶ماهه دوم سال جاری عنوان وابراز امیدواری کرد  درسال آینده نیز موفقیت های دانشگاه افزایش یابد.
گفتنی است در ادامه این نشست مدیران ستادی دانشگاه ضمن بررسی دستاوردها و موفقیت های بدست آمده، به بیان مشکلات و راهکارهای لازم پرداختند.