رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان ساماندهی اداری و ایجاد منابع درآمدی را از اولویت‌های این دانشگاه در استان عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری یوپنا، یعقوب احمدی در اولین نشست روسای مراکز و واحدها و مدیران ستادی دانشگاه پیام نور استان کردستان، اظهار کرد: از آنجا که امنیت ملی ما مورد هدف دشمنان و در صدر آنان آمریکا قرار می‌گیرد تمام جناح‌های سیاسی از چپ و راست و تمام آحاد ملت ایران می‌بایست همدل و متحدانه در مسیر مصالح جمهوری اسلامی ایران حرکت نمایند.

وی افزود: اهانتی به سپاه موجب ایجاد همدلی بیشتر در تمامی مجموعه نظام اعم از دولت مستقر و سایر مسوولان و منتقدان دولت شد.

احمدی ادامه اظهار داشت: بی‌تردید اهداف متعالی و راهبردی دانشگاه پیام نور به عنوان دردانه نظام آموزش عالی در میهن اسلامی، با حضور و تلاش مجدانه و مسوولانه همه اعضاء دانشگاه شامل مدرسان، دانشجویان، همکاران و مدیران تحقق می‌یابد و بدون این همراهی، همزبانی، همدلی و هم‌افزایی نمی‌توان راه پر فراز و نشیب در تحول نظام تعلیم و تربیت را به سلامت پیمود.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان کردستان ضمن تاکید بر توجه ویژه به تدوین برنامه راهبردی دانشگاه تصریح کرد: همه همکاران باید تلاش کنند با مدیریت منابع و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، فعالیت‌های خود را منطبق با اهداف سند راهبردی انجام دهند تا دانشگاه به شکلی منسجم برای تحقق اهداف پیش رود.

احمدی افزود: کشور در حال عبور از بحران اقتصادی است که وظیفه ماست همگام با نظام با همدلی و هم افزایی از این مرحله اقتصادی عبور کنیم.

وی اجرای اقتصاد مقاومتی در دانشگاه را مهم‌ترین وظیفه مسئولان دانست و تاکید کرد: همه باید به هم کمک کنیم با صرفنظر از برنامه‌های با درجه اهمیت پایین‌تر، اقتصاد مقاومتی در شرایط کنونی جامعه اجرا شود.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان در ادامه سخنان خود ساماندهی اداری و ایجاد منابع درآمدی با توجه به پتانسیل‌های موجود را از اولویت‌های دیگر این دانشگاه نام برد و ادامه داد: تلاش دانشگاه پیام نور استان کردستان بر این است با تبیین راهکارهای منطقی و برگزاری نشست‌ها و کارگروه‌های تخصصی به سمت درآمدزایی حرکت کند.