دکتر همتی استاندار هرمزگان در این دیدار با بیان اینکه دانشگاه پیام نور از لحاظ آموزشی و پژوهشی پیشرو می باشد، گفت: بسیاری از مدیران و نخبه های جامعه فارغ التحصیل دانشگاه پیام نور می باشند

دکتر خیری رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان با دکتر همتی استاندار هرمزگان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا، دکتر همتی استاندار هرمزگان در این دیدار با بیان اینکه دانشگاه پیام نور از لحاظ آموزشی و پژوهشی پیشرو می باشد، گفت: بسیاری از مدیران و نخبه های جامعه فارغ التحصیل دانشگاه پیام نور می باشند.

دکتر همتی در این دیدار از مهمان نوازی گرم مردم بندرعباس از میهمانان نوروزی و بویژه دانشگاه پیام نور تقدیر و تشکر کرد.

استاندار هرمزگان از الحاق دانشگاه پیام نور مرکز بین المل قشم و کیش به هرمزگان ابراز خوشحالی کرد و اظهار داشت: در خصوص مراکز و واحدهای که مشکل زمین و اراضی دارند با برنامه ریزی مناسب مشکلات آنها را مرتفع خواهیم کرد.

در ادامه این دیدار دکتر محمد خیری رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان به گزارش عملکرد دانشگاه پرداخت و اظهار داشت: دانشگاه پیام نور هرمزگان دارای ۱۴ واحد و مرکز است و در دورترین نقطه استان مانند ابوموسی دانشگاه پیام نور دایر می باشد و خدمات به دانشجویان ارائه می شود.

دکتر خیری در ادامه تصریح کرد: رسالت دانشگاه پیام نور خدمات به اقشار ضعیف و محروم جامعه است و دانشگاه از لحاظ کیفیت آموزشی بسیار مناسبی برخوردار است و در خصوص شهریه هم کسانی که مشکل شهریه دارند ما خیرینی در دانشگاه پیام نور هرمزگان داریم که هزینه دانشجویان بی بضاعت را تقبل نموده و حتی در کنار این خیرین با بانک انصار نیز تفاهم نامه ی ایجاد شده است که وام کمتر از ۱/۴درصد در کوتاهترین و آسان ترین زمان ممکن در اختیار دانشجو قرار می گیرد که دانشجو دغدغه ی جز تحصیل نداشته باشد.

در پایان رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان از همکاری دکتر آباد مدیرکل حوزه استاندار هرمزگان که در خصوص مرکز بندرلنگه همکاری ویژه داشتند، تقدیر و تشکر نمود.