رئیس دانشگاه پیام نور گفت: ماموریت دانشگاه پیام نور الکترونیکی کردن تمامی آزمون ها است.

به گزارش یوپنا محمد رضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور  گفت: امید، پشتکار ، تداوم همدلی و همراهی، لازمه دستیابی به اهداف دانشگاه پیام نور است و باید شفاف سازی در مسائل  مالی، آموزشی و پژوهشی انجام شود؛ به طوری که سعی داریم به سه بخش تحصیلات تکمیلی، روابط بین الملل و درآمدزایی بپردازیم زیرا این مقوله برای دانشگاه در سال ۹۸ بسیار مهم است.

وی افزود: باید تمامی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور در قالب یک بدنه واحد با انسجام، همدلی و اتحاد بیشتر در راستای تحقق اهداف و پیگیری امور گام بردارند.

رئیس دانشگاه پیام نور درباره اهداف این دانشگاه اضافه کرد:  تقویت بستر الکترونیکی آزمون ها از اهداف مهم دانشگاه در سال جاری است و  با توجه به توانی که از لحاظ فنی و مالی در دانشگاه پیام نور وجود دارد، تقویت این بستر در دستور کار است.

وی خاطر نشان کرد:  ماموریت دانشگاه پیام نور در واقع الکترونیکی کردن تمامی آزمون ها در زمینه مستندسازی الکترونیکی و همچنین برندی که دانشگاه پیام نور به عنوان دانشگاه الکترونیکی و نیمه حضوری دارد، است که در این رابطه گام های موثری را در سال جاری بر می داریم.

زمانی تصریح کرد: در سال جاری آزمایشگاه ملی دانشگاه پیام نور را در تهران راه اندازی خواهیم کرد که این کار در راستای تاسیس شرکت های دانش بنیان و موبایل بوک که در سال گذشته در دانشگاه پیام نور شروع شده ، است از طرفی باید بگویم این اقدامات در سال جاری تا رسیدن به نتیجه ای مطلوب ادامه خواهدداشت