دوازدهم اردیبهشت، سالروز شهادت مرتضی مطهری اندیشمند بزرگ و روز بزرگداشت مقام معلم و استاد گرامی باد.

رئیس دانشگاه پیام نور در پیامی روز معلم را گرامیداشت

به گزارش خبرگزاری یوپنا در متن پیام دکتر محمد رضا زمانی آمده است:

دوازدهم اردیبهشت، سالروز شهادت مرتضی مطهری اندیشمند بزرگ و روز بزرگداشت مقام معلم و استاد گرامی باد.

فرارسیدن روز بزرگداشت مقام معلم فرصت مغتنمی است تا مراتب سپاس خود را تقدیم معلمانی نماییم که به عنوان ارکان اصلی توسعه علمی کشور، در شکل گیری شخصیت علمی و فرهنگی دانشجویان نقش مهمی را ایفا می نمایند.

بی شک ترویج دانش ،بینش، فرهنگ و تربیت جوانان به عنوان آینده سازان کشور، وظیفه ای خطیر و ارزشمند است که بر دوش معلمان و استادان گرانقدر کشورمان بوده و خدا را شاکریم که تاکنون آثار و ثمرات گرانبهایی از تلاش و اهتمام این عزیزان در ایران اسلامی برجای مانده است.

بالندگی کشور در عرصه های علمی و تحقیقاتی امروز کشور مرهون همت مضاعف و تلاش جهادگونه معلمان متعهد و پرتلاشی است که با آموزه‌های خویش، معلمی را نه به عنوان شغل بلکه حرکتی عاشقانه انتخاب کردند و همین مسئله وظیفه همه ما را نسبت به گرامیداشت و پاسداشت شان و شرافت معلمان و استادان این مرز و بوم صدچندان می کند.

اینجانب به نوبه خود ضمن ارج نهادن به مقام شامخ استاد شهید مرتضی مطهری، فرارسیدن هفته معلم راخدمت همه معلمان و اساتید فرهیخته و فرهنگ آفرین کشور به ویژه قشر دانشگاهی خانواده بزرگ پیام نور تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون این عزیزان را ازخداوندمتعال خواستارم.