گردهمایی اساتید دانشگاه پیام نور استان قم به مناسبت سالروز شهادت استاد مطهری و گرامیداشت مقام معلم و روز استاد با حضور حجه الاسلام و المسلمین ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

 

به گزارش خبرگزاری یوپنا، در این مراسم دکتر محمدعلی حسینی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و مقام استاد،به اساتید و حاضرین در جلسه عرض خیر مقدم وبه مدعوین محترم بالاخص میهمان ویژه این مراسم حجه الاسلام ذوالنور داشتند.

در ادامه مجتبی ذالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر وتشکر از اساتید ،همکاران و ریاست دانشگاه فرارسیدن روز معلم را به اساتید تبریک عرض نمودند و به بیان ویژگی های استاد شهید مطهری پرداخته و افزودند .

ماندگاری آثار ایشان به دلیل پایه و اساس داشتن و مبتنی برفطرت و منابع وسیع دینی و عنصر اخلاص است.

جایگاه معلم باید براساس باورها وآموزه های دینی عمل کند،معلمی شغل انبیاست وانسان ،اشرف مخلوقات امانتی در دست معلم است ایشان در ادامه به توصیف دانشگاه پیام نور پرداختند و دانشگاه پیام نور را دارای محیطی علمی با خروجی مطلوب و راندمان بالا و کم هزینه با میزان قبولی بالا در تحصیلات تکمیلی به دور از فضای خشک آکادمیک دانست.

ایشان در ادامه به تشریح بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری پرداختند و جلسه با پرسش و پاسخ اساتید محترم از ایشان پایان یافت.