معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم: ایجاد ارتباط نظام مند بین پارک های علم و فناوری و دانشگاه پیام نور مهم ترین هدف است

تفاهم نامه تأسیس مراکز نوآوری و توسعه فناوری دانشگاه پیام نور با حضور وزیر علوم و معاون پژوهشی وزارت علوم امضاء شد.

به گزارش یوپنا ، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم در مراسم پاسداشت مقام معلم که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار شد، گفت: این تفاهم نامه در جهت سیاست وزارت علوم، برای هدایت دانشگاه به سمت دانشگاه های کارآفرین برای ارتباط نظام مند بین پارک های علم و فناوری و دانشگاه پیام نور امضا شد.

وی افزود: باید شرایطی را فراهم کنیم که بتوانیم از زیرساخت های راکد موجود برای تبدیل نقاط مختلف کشور به مراکز رشد و نوآوری استفاده کرده و بسترهای تبدیل ایده های جوانان به ثروت ملی را فراهم کنیم.

دکتر برومند از حمایت جدی وزارت علوم در این رابطه خبر داد و اذعان داشت: معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم و همچنین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از اعضای علمی و کارکنان دانشگاه پیام نور برای آموزش و هدایت واحدهای فناور در این مراکز رشد بهره خواهد برد و با توجه به وسعت دانشگاه پیام نور در سراسر کشور این امکان برای تمامی مراکز و واحدهای این دانشگاه فراهم می شود.

دکتر محمد رضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور نیز  گفت: بلافاصله بعد از انعقاد این تفاهم نامه مراکز این دانشگاه در تهران، کرج، ساری، اراک، زاهدان و ابهر آمادگی عملیاتی کردن مراکز نوآوری را دارند.