به مناسبت هفته معلم و با حضور رئیس و مدیران ستادی دانشگاه پیام نوراستان، جشن بزرگداشت هفته معلم وتجلیل از اساتید دانشگاه پیام نور مرکز یاسوج دراین دانشگاه برگزار شد.

       به گزارش خبرگزاری یوپنا،دراین مراسم  رئیس دانشگاه پیام نور استان، ضمن تبریک هفته معلم وگرامی داشت یاد وخاطره استاد شهید مرتضی مطهری، گفت: تدریس و معلمی همواره یک حرفه شریف می باشد و از طریق معلمان  و اساتید است که ارزش ها و فرهنگ یک ملت و مردم آن آموزش داده می شود.

رئیس دانشگاه پیام نور استان با اشاره به تاثیر شخصیت و رفتار معلمین و اساتید افزود: این رفتار  تاثیر مستقیمی بر جوانان  ما می گذارد ونهایتا نمود بارز این رفتار را در جامعه وزندگی روزمره شاهد هستیم .

دکتر سجادی  تعلیم و تعلم را از شئون الهی دانست وگفت خداوند این موهبت را به پیامبران و اولیای پاک خویش ارزانی کرده است تا مسیر هدایت را به بشر بیاموزند و چنین شد که تعلیم و تعلم به صورت سنت حسنه آفرینش درآمد وچه افتخاری برای شما بزرگواران بالاتراز این که ادامه دهنده این سنت حسنه می باشید.

دکتر سجادی در بخش دیگری از سخنانش گفت: معلمین و اساتید سیاهی جهل را از دل ها می زدایند و در این مسیر مقدس، بزرگانی همچون علامه شهید استاد مطهری  گام نهاده اند که نامشان بر تارک زمان می درخشد.

درپایان این برنامه از اساتید ودانشجویان  برتر این دانشگاه  تجلیل به عمل آمد. گفتنی است در این برنامه مفرح و شاد، آهنگهای شاد محلی و همچنین برنامه های طنز و…. اجرا شد.