آئین تودیع و معارفه آقایان محسن سلیمی و حسن فضلی به عنوان مدیر امور مالی دانشگاه پیام نور استان البرز با حضور آقای عین آبادی مدیر کل مالی دانشگاه،مسئولان و همکاران واحد مالی دانشگاه پیام نور استان البرز برگزار شد.

آئین تودیع و معارفه آقایان محسن سلیمی و حسن فضلی به عنوان مدیر امور مالی دانشگاه پیام نور استان البرز با حضور آقای عین آبادی مدیر کل مالی دانشگاه، مسئولان و همکاران واحد مالی دانشگاه پیام نور استان البرز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا، در ابتدای مراسم، دکتر جلالیان رئیس محترم دانشگاه پیام نور استان البرز ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، طی اظهاراتی از خطیر بودن مسئولیت در بخش مالی سخن گفتند و موفقیت در این راه را مرهون مساعدتهای همکاران دانستند.

رئیس دانشگاه ضمن تاکید بر دقت عمل مدیر امور مالی سابق در بحث هزینه ها و رعایت الگوی صحیح مالی بیان کرد: یک مدیر مالی باید صبور، دقیق و عمیق باشد که این خصوصیات در تمام مدیران دانشگاه بارز است.

دکتر جلالیان با اشاره به تجربه و سوابق درخشان آقای فضلی مدیر مالی جدید از همه همکارن خواست تا همچون گذشته انضباط مالی را سرلوحه امور خود قرار دهند و بنای همکاری صمیمانه و صادقانه را در این واحد تحکیم کنند.

آقای عین آبادی مدیر کل مالی دانشگاه نیز با تقدیر از فعالیتهای صورت گرفته در این دانشگاه از سوی مسئولان و همکاران ضمن تقدیر از آقای سلیمی ،گفت: مدیر مالی باید از امکاناتی که در اختیار دارد به خوبی بهره گرفته و همه را با یک دید بنگرد و بنای ارزش گذاری را بر افراد وفادارتر و کارآمدتر بگذارد.

عین آبادی ضمن معرفی دوباره آقای فضلی و ذکر تجربه و سوابق ایشان در حوزه امور مالی، بازگشت مجدد ایشان را به این حوزه در البرز تبریک گفت.

در ادامه ، آقایان دکتر حسنی معاون اجرایی، محسن سلیمی مدیر سابق امور مالی و حسن فضلی، مدیر امور مالی جدید، نیز صحبت‌های کوتاهی ارایه نمودند.

در پایان مراسم ضمن اهداء هدایایی از سوی مسئولان و همکاران امور مالی، لوح تقدیری به پاس زحمات آقای سلیمی به امضای رئیس دانشگاه پیام نور کشور و رئیس دانشگاه پیام نور البرز در طول مدیریت بر امورمالی به ایشان اعطا شد.

http://alborz.pnu.ac.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=90b5a012-30db-4a30-991f-8fc72fabbd90

http://alborz.pnu.ac.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=53186016-de8e-4edd-a016-08cfc328aff9

http://alborz.pnu.ac.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=dd8ce405-0b54-4897-a358-e94489ac3a57

http://alborz.pnu.ac.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=ebdfa625-33b2-42ab-ac1c-7507c9e6fcfc