با حضور امام جمعه موقت یاسوج ،دفتر نهاد نمایندگی مقام مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.

 

به گزارش خبرگزاری یوپنا، با حضور امام جمعه موقت یاسوج، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاههای استان و مسئولین دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد، دفتر نهاد نمایندگی مقام مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه وبویراحمد افتتاح شد.

در این مراسم ابتدا معاون دانشگاه پیام نور استان در سخنانی ضمن تبریک ماه رمضان و آرزوی قبولی طاعات وعبادات، گفت تقارن افتتاح دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه با ماه مبارک رمضان را به فال نیک می گیریم و امیدوارم با افتتاح دفتر نهاد در دانشگاه شاهد رونق وپیشرفت بیش از پیش دانشگاه در همه زمینه ها باشیم.

دکتر جمالی گفت: بنده وکلیه همکاران در سطح استان در حد توان و امکانات برای پیشبرد اهداف و برنامه های نهاد در دانشگاه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم نمود.

سپس امام جمعه موقت یاسوج درسخنانی گفت: شاید وجه تسمیه دانشگاه پیام نوراز حدیث ا َلْعِلْمُ نُورٌ يَقْذِفُهُ اللّه‏ُ فِى قَلْبِ مَنْ يَشآءُ (علم، نورى است كه خداوند به قلب هر كس كه بخواهد مى افكند.) می باشد وگفت علم نورهست و معمولا کاربرد واقعی علم وقتی تحقق پیدا می کند و انسان به آن نائل می شود که برای تحقق آن تلاش وکوشش نماید.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی اعظم گفت پیام دانشگاه پیام نور باید، پیام نوری باشد که درقلوب اثرات مثبت خود را داشته باشد.

امام جمعه موقت یاسوج گفت علم باید درراستای اهداف واقعی خود مورد استفاده قرارگیرد و علمی که دراین مسیر باشد علمی سودمند خواهد بود وقطعا اثرات مثبت چنین علمی برای جامعه آشکار می شود.

امام جمعه موقت یاسوج در بخش پایانی سخنان خود گفت خدمت دانشگاهیان خدمت به دین می باشد و از این فرصتِ خدمتگزاری نهایت بهره و استفاده را ببرید.

سپس مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاههای استان درسخنانی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان وآرزوی قبولی طاعات وعبادات برای همگان ماه رمضان را بهترین بستر برای زدودن گناهان و تمرین تقوا دانست.

حجت الاسلام نورمحمدی گفت با توجه به مراسم معرفی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم هبری در دانشگاه پیام نور استان در هفته قبل تدارک اجرای مراسم افتتاحیه برای دفتر از طرف دانشگاه پیام نوراستان نشان دهنده اهتمام و توجه ویژه این دانشگاه به نهاد می باشدکه جای تقدیر وتشکر از رئیس و سایر مسئولین دانشگاه پیام نوراستان دارد.

گفتنی است در پایان با حضور مسئولین، دفتر نهاد نمایندگی مقام  معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.