دکتر معصومی : دانشگاه پیام نور استان به عنوان اولین دانشگاه در سطح استان موفق به عقد تفاهم نامه همکاری با انجمن طب سنتی ایران شد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا، پس از برگزاری جلسات کاری متعدد و نشست هایی در سطح مسئولین و کارشناسان ، دانشگاه پیام نور استان موفق به عقد تفاهم نامه همکاری با انجمن علمی طب سنتی ایران که به عنوان تنها انجمن مورد تائید وزارت بهداشت شناخته می شود ، گردید.

دکتر معصومی با اشاره به اهمیت این تفاهم نامه آن را نمادی از همکاری سازنده بین دو دستگاه اجرایی استان دانسته و گفت : دانشگاه پیام نور استان به عنوان مجری دوره های آموزشی آزاد با مجوز از وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ، سعی دارد با برگزاری دوره های پر مخاطب و همچنیم مورد نیاز جامعه امروزی ، نقش تاثیر گذار و سازنده ای را در آگاهی بخشی به اقشار مختلف جامعه داشته باشد.

وی با اشاره به پتانسیل های بسیار بالای دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور ، گفت : دوره های اصلاح سبک زندگی یکی از پر مخاطب ترین دوره های آموزشی این دانشگاه هست که با بهره گیری از اساتید بنام و با تجربه ، توانسته است رضایت شرکت کنندگان در این دوره ها را کسب کند .

رئیس دانشگاه پیام نور استان ضمن قدردانی از همکاری و تلاشهای متقابل دانشگاه علوم پزشکی و معاونت درمان این دانشگاه ، گفت : به عنوان اولین مرکز این مجوز را اخذ کرده ایم و امیدواریم با همکاری دو جانبه بیش از پیش شاهد رشد و شکوفائی آگاهی و علم و دانش در جامعه باشیم .

دکتر معصومی با تشکر از زحمات همه دست اندرکاران اجرائی دو دانشگاه در راستای نهایی شدن این تفاهم نامه مهم ، گفت : همه اقشار جامعه می توانند از مزایای دوره های آموزشی آزاد دانشگاه پیام نور با مدرک مورد تائید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و قابل ترجمه بهره مند شوند.

شایان ذکر است مرکز آموزشهای آزاد دانشگاه پیام نور استان دوره های مختلف از قبیل : دوره های آموزش کسب و کار MBA  و DBA  ، دوره های آموزشی سرمایه گذاری در بورس ، دوره های آموزشی طب سنتی ، دوره های آموزشی مکالمه زبان انگلیسی ، دوره های آموزشی ISO  ، دوره های آموزشی آمادگی آزمون وکالت و … را در حال حاضر برگزار می کند و آماده عقد قرارداد و تفاهم نامه با تمامی ادارات دولتی و غیر دولتی در سطح استان جهت برگزاری هر دوره ای می باشد