نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان بخش هنر و معماری دانشگاه پیام نور امروز در سازمان مرکزی بازگشایی شد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا، رئیس دانشگاه پیام نور در بازدید از این نمایشگاه آثارارائه شده را مطلوب ارزیابی کرد و  گفت: این نمایشگاه نشان دهنده توانمندی بالای دانشجویان هنر و معماری دانشگاه پیام نور است .

دکتر محمدرضا زمانی با عنوان اینکه برپایی این نمایشگاه نقش موثری در معرفی پتانسیل های موجود در دانشگاه پیام نور دارد افزود: نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان هنر و معماری دانشگاه پیام نور همچنین نشان دهنده این است که این دانشگاه علاوه بر موفقیت در شاخه های نظری در حوزه هنر و معماری نیز حرفی برای گفتن دارد.

وی بر لزوم گسترش شرکت های دانش بنیان تاکید کرد و گفت: با برنامه های دانشگاه پیام نور برای تاسیس و گسترش شرکت های دانش بنیان ، راه را برای تولید انبوه این آثار هموار خواهیم کرد.

دکتر محمدعلی طبرسا رئیس بخش هنر و معماری نیز در مراسم بازگشایی نمایشگاه گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی آثار دانشجویان دانشگاه پیام نور به ویژه به سایر دانشگاه هایی است که در این زمینه فعالیت می کنند تا از این طریق بتوانیم با استفاده از ظرفیت های مشترک دانشگاهها، شاهد تولید انبوه این دستاوردها باشیم.

وی با عنوان اینکه این نخستین نمایشگاه هنر و معماری در دانشگاه پیام نور است، افزود: خوشخبتانه دانشگاه پیام نور در حوزه هنر و معماری و در تمامی شاخه های این حوزه پیشرفت قابل توجه و قابل مقایسه با دیگر دانشگاه ها داشته است.

دکتر طبرسا اظهار داشت: در این نمایشگاه بیش از ۳۰۰ اثردانشجویان از دانشگاه های پیام نور تهران، مازندران، قزوین و قم در رشته های معماری شهرسازی، طراحی شهری و در حوزه هنر؛ گرافیک، نقاشی ، طراحی دوخت و طراحی پارچه عرضه شده است.

وی یادآور شد: در این نمایشگاه به دلیل محدودیت فضا موفق به عرضه دستاوردهای دانشجویان دیگر استانها نشدیم اما دومین نمایشگاه هنر و معماری با حضور گسترده دانشگاه های پیام نور در سطح ۳۱ استان برگزار خواهد شد.

نخستین نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان بخش هنر و معماری امروز باحضور دکتر محمدرضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور، حجت الاسلام والمسلمین نبوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، دکتر کریمی معاون فناوری و پژوهش، دکتر محسنی معاون آموزش وتحصیلات تکمیلی و دیگر مدیران ستادی بازگشایی شد.