دوره DBA  برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد در راستای اخذ دکتری و دوره MBA برای دانشجویان مقطع کارشناسی و اخذ کارشناسی ارشد برگزار خواهد شد.

به گزارش یوپنا دکتر صفی‌اله صفایی، با اعلام این خبر مطرح کرد: این دو دوره در راستای تبدیل دانش مدیریتی به مهارت‌های کاربردی و مدیریت کسب و کار برای اولین بار با همت دانشگاه پیام نور در استان همدان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: دوره DBA  برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد در راستای اخذ دکتری و دوره MBA برای دانشجویان مقطع کارشناسی و اخذ کارشناسی ارشد برگزار خواهد شد.

صفایی با بیان اینکه این دو دوره مختص مدیران ارشد نهادهای دولتی بوده و می‌توانند شرکت کنند عنوان کرد: اخذ مدرک تحصیلی پس از طی کردن این دوره‌ها، در تمام مراکز عالی معتبر بوده و قابل استفاده برای سازمان‌های دولتی و مدیران ارشد است.

وی تصریح کرد: این دو دوره در راستای آموزش فرایند کار در سطح عالی برگزار خواهد شد که خوشبختانه استقبال دانشجویان از این طرح در سطح استان بسیار خوب و فراگیر بوده است.

صفایی با اشاره به زمان شروع کلاس‌های آموزشی این دو دوره خاطرنشان کرد: کلاس‌های آموزشی این دو دوره از ۲۰ خرداد شروع می‌شود و در هر کلاس حدود ۲۰ دانشجو حاضر خواهد شد.

وی اضافه کرد: مقدمات برگزاری این دو دوره در استان به خوبی انجام شده و به پایان رسیده است و فارغ التحصیلان فعال و با انگیزه  کارشناسی ارشد و کارشناسی می‌توانند با استفاده از این فرصت خوب و مناسب به مقاطع بالای تحصیلی دست یابند.

صفایی در رابطه با هزینه طی کردن این دو دوره یادآور شد: هزینه دوره DBA حدود ۱۰ میلیوت تومان و MBA مبلغ ۸ میلیون تومان بوده این در حالی است که دانشگاه‌ تهران مبلغ همین دوره را ۱۹ میلیون تومان از دانشجویان دریافت می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه این مدرک از سوی وزرات علوم و تحقیقات تأیید شده است اظهار کرد: دریافت مدرک این دو دوره در دانشگاه پیام نور همدان مانند اخذ آن در دانشگاه تهران معتبر خواهد بود.

رئیس دانشگاه پیام نور همدان در پایان گفت: این دو دوره در طی ۴ ترم دو ساله که حدود ۸ ماه می‌شود برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است برایب کسب اطلاعات  بیشتر می توانند با شماره تلفن ۰۸۱-۳۲۵۴۲۴۵۷ تماس حاصل نموده یا حضورا به مدیریت امور آموزشی دانشگاه پیام نور استان همدان-دوره های آموزش آزاد مراجعه نمایند.