نوش آبادی: تفاهم‌نامه‌ای با دادستانی امضا نکرده ایم
نوش آبادی: تفاهم‌نامه‌ای با دادستانی امضا نکرده ایم

سخنگوی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی گفت: هیچ تفاهم نامه ای با مقامات قضایی و دادستانی در خصوص کیفیت برگزاری کنسرت ها امضا نشده و خبرهایی که در این زمینه منتشر شده را تکذیب می کنیم.

به  گزارش یوپنا ، حسین نوش آبادی سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه گفت: اجرای برنامه های فرهنگی  با همکاری مسولین قضایی و انتظامی انجام می شود. ما هم چنان وظیفه صدور مجوز و نظارت محتوایی برنامه فرهنگی هنری راخواهیم داشت. امیدواریم در آینده با مسولان قضایی به نتایج روشن تری در  این زمینه برسیم که البته باید توجه داشت ارشاد کاملا بر محتوا نظارت دارد و اجازه نمی‌دهد فضای سالم فرهنگی کشور دچار آسیب های فرهنگی و اخلاقی شود.
نوش آبادی در خصوص  بودجه هنرهای نمایشی در سال جاری، گفت: امسال بودجه هنرهای نمایشی کشور بیش از پنجاه درصد افزایش پیدا کرده  ،که  دولت  اهتمام ویژه ای برای افزایش اعتبارات این بخش داشته است .  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم شخصا برای افزایش اعتبار تئاتر تلاش های زیادی انجام دادند و این موضوع ‌برای دولت اهمیت ویژه ای دارد.
وی درباره آمار  سرانه مطالعه کتاب گفت: متاسفانه آمارهای ارائه‌شده به ارشاد توسط نهادها، بنیادها و غیره  متنوع است؛ اما باید در نظر داشت هرچه آمار ارائه‌شده به ارشاد مستندتر و دقیق‌تر باشد کار برنامه‌ریزی و سیاستگذاری راحت‌تر خواهد بود.