تلویزیون عهده دار فرآیند فرهنگ سازی در روند اجرایی سیاستهای کلی خانواده
تلویزیون عهده دار فرآیند فرهنگ سازی در روند اجرایی سیاستهای کلی خانواده

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ابلاغ سیاستهای کلی خانواده از جانب مقام معظم رهبری را در جهت سازماندهی مجلس در تحکیم جایگاه خانواده عنوان کرد.

201606109029248942_origعضو کمیسیون اجتماعی مجلس ابلاغ سیاستهای کلی خانواده از جانب مقام معظم رهبری را در جهت سازماندهی مجلس در تحکیم جایگاه خانواده عنوان کرد.

محمد وحدتی هلان؛ نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار یوپنا، در خصوص ابلاغ سیاستهای کلی خانواده از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: مسائل و مشکلات خانوادگی اخیراً بیش از پیش در جامعه نمود پیدا کرده و بدین منظور رهبر عظیم الشأن انقلاب صلاح را بر این دانستند تا با ابلاغ این سیاست ها نسبت به سازماندهی مجلس در راستای تحکیم جایگاه خانواده اقدام شود.
وحدتی هلان در ادامه ضمن حاد بودن مسائل اجتماعی تصریح کرد: این موضوع به فوریت باید بررسی شده و به صورت لوایحی توسط دولت مطرح و در مجلس در قالب قوانینی کاربردی تصویب و بر اجرای آن نظارت شود.
نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر مسئولیت آحاد جامعه نسبت به مسأله خانواده؛ نقش نهادهایی همچون: سازمان تأمین اجتماعی، سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) را در رفع معضلات پر رنگ تر اعلام کرد.
وی در پایان نقش رسانه های جمعی به ویژه تلویزیون را در فرهنگ سازی و آشنایی خانواده با نگاه اسلام در خصوص تربیت فرزندان و شیوه صحیح اداره زندگی در اجرای سیاست های کلی خانواده را مثمر ثمر دانست.

 

گفت و گو: میثم خاکپور