پایان مهلت انتخاب رشته کنکور دکتری تا امشب
پایان مهلت انتخاب رشته کنکور دکتری تا امشب

مشاور عالی سازمان سنجش از پایان مهلت انتخاب رشته کنکور دکترای سال ۹۵ تا ساعت ۲۴ امشب خبر داد. حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت: به منظور فراهم آوردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا کنون نسبت به انتخاب رشته خود اقدام نکردند تا ساعت ۲۴ امروز یکشنبه بیست و دوم […]

مشاور عالی سازمان سنجش از پایان مهلت انتخاب رشته کنکور دکترای سال ۹۵ تا ساعت ۲۴ امشب خبر داد.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت: به منظور فراهم آوردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا کنون نسبت به انتخاب رشته خود اقدام نکردند تا ساعت ۲۴ امروز یکشنبه بیست و دوم فروردین ماه مهلت انتخاب رشته آنها تمدید شد. 

وی افزود: بر همین اساس توصیه می‌شود این دسته از داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه اطلاعیه این سازمان درباره برخی اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته تحصیلی نسبت به انتخاب حداکثر ۵۰ کد رشته محل از میان کد رشته محل‌های انتخابی مربوط اقدام کنند. 

توکلی در ادامه گفت: داوطلبانی که بیش از این انتخاب رشته خود را تکمیل کرده‌اند در صورت تمایل می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش درباره برخی اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته تحصیلی که هم‌اکنون بر روی سایت سازمان سنجش قرار داده شده نسبت به ویرایش کد رشته‌های انتخابی خود اقدام کنند. 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران