رویکرد اجرایی سیاست های کلی خانواده روی آوردن به اقتصاد خانواده است
رویکرد اجرایی سیاست های کلی خانواده روی آوردن به اقتصاد خانواده است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، راهکار اجرایی سیاست های کلی خانواده را روی آوردن به بنگاه های کوچک و محلی و اقتصاد خانواده دانست.

1461001305_untitled3عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، راهکار اجرایی سیاست های کلی خانواده را روی آوردن به بنگاه های کوچک و محلی و اقتصاد خانواده دانست.

معصومه آقاپور علیشاهی؛ نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی اختصاصی با یوپنا ضمن تقدیر از ابلاغ به موقع سیاست های کلی خانواده توسط مقام معظم رهبری، مهمترین راهکار اجرایی این سیاست ها را توجه به بنگاه های کوچک و محلی و اقتصاد خانواده دانست و افزود: بسیاری از مؤلفه های کلان ما در دوران تحریم آسیب دیده است و حال که ما با کسب تجربه به این نتیجه رسیده ایم بهتر است به جای فرصت سوزی، با بهره گیری از بیانات گهربار مقام عظمای ولایت در راه رسیدن به هدف اصلی که همان الگوی اقتصاد اسلامی است گام برداریم.
آقاپور علیشاهی در ادامه، بطن اصلی این حرکت را در نقش آفرینی و آموزش زنان در اقتصاد عنوان کرده و گفت: بهره گیری از نیروی انسانی به دور از هر گونه نگاه جنسیتی در آینده نزدیک تولید ناخالص ملی کشور را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد.
وی در پایان اساس اقتصاد مقاومتی را آموزش زنان در جلوگیری از هر گونه تظاهر، تجمل گرایی و مصرف گرایی دانست و تصریح کرد: خرید و مصرف بهینه در حد نیاز یکی از مهمترین شاخص ها برای رسیدن به این مهم است.

گفت و گو: میثم خاکپور