آمادگی ناجا برای برگزاری انتخابات سالم و امن
آمادگی ناجا برای برگزاری انتخابات سالم و امن

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به نزدیک بودن ایام برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات فرصتی برای نمایش اقتدار نظام است و ناجا برای برگزاری انتخاباتی امن، سالم و پرشور آمادگی کامل دارد.

به گزارش یوپنا، سردار حسین اشتری در مراسم تودیع و معارفه معاونان هماهنگ کننده و نیروی انسانی ناجا و افتتاحیه دوره بصیرت معاونان و فرماندهان ضمن خیر مقدم به فرماندهان ، مدیران، معاونان و روسای پلیس های تخصصی ناجا و همچنین مهمانانی که از ارتش ، وزارت دفاع، سپاه و ستاد کل نیروهای مسلح آمده اند و همچنین تسلیت شهادت امام حسن عسگری (ع) و تبریک به مناسبت ۹ ربیع آغاز امامت امام زمان (عج) گفت: ان شاءالله همگی سرباز واقعی حضرت ولی عصر (عج) باشیم و با تبعیت از مقام معظم رهبری ولی امر مسلمین، عشق ، ارادت و سر سپردگی خود را به حضرت حجت (عج) نشان دهیم.

وی افزود: در شرایط کنونی که ناامنی هایی در منطقه وجود دارد و گروهک های تروریستی چون داعش در کشورهای همسایه اقداماتی را انجام می دهند امنیت مطلوبی در کشور حاکم است.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: امنیت مطلوب و مثال زدنی جمهوری اسلامی ایران نتیجه مدیریت، تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری، انسجام ملی و مردمی و هوشیاری نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است.

وی همچنین با بیان اینکه وجود پربرکت مقام معظم رهبری مشکل اصلی جریانات معارض می باشد با تشریح نظر یکی از استراتژیست های منطقه در خصوص مقام معظم رهبری که همچون پدری به فکر کل جوانان جهان می باشد، تاکید کرد: احراز آمادگی کامل و بصیرت افزایی همه مدیران نظام نسبت به تهدیدات یک ضرورت می باشد.

آمادگی کامل پلیس برای مقابله با برهم زندگان نظم و امنیت

وی بیان کرد: سازمان نیروی انتظامی وظیفه ایجاد نظم و امنیت و پاسداری از امنیت و ارزش های اسلامی را عهده دار است و با تمام وجود آمادگی مقابله با برهم زندگان نظم را داریم.

سردار اشتری تأکید کرد: هرگونه تحرک مخلان نظم و امنیت رصد می شود و در لحظه به مخلان پاسخ خواهیم داد.

عالی ترین مقام انتظامی کشور خاطر نشان کرد: در مرزها اشراف اطلاعاتی خوبی داریم و البته این اشراف اطلاعاتی باید هر لحظه ارتقاء یابد.

وی ادامه داد : اشراف اطلاعاتی چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی و اقدامات پیشدستانه و پیشگیرانه در زمان مناسب و به موقع، اولویت ناجا است.

تأمین امنیت و نظم انتخابات برای ناجا یک اولویت مهم و اساسی

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه با بیان اینکه در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری هستیم گفت: با نزدیک شدن به انتخابات، فضای کشور به سمت فضای سیاسی سوق پیدا می کند و انتخابات فرصتی برای نمایش اقتدار نظام و نمایش مشارکت مردم در مدیریت کشور است.

وی تأکید کرد: نیروی انتظامی در راستای برگزاری انتخاباتی سالم ، امن و پرشور آمادگی کامل دارد و تأمین امنیت و نظم انتخابات برای ناجا یک اولویت مهم و اساسی است.

این مقام عالی انتظامی عنوان کرد: باید با استفاده از تجربیات برگزاری انتخابات دوره های گذشته در راستای هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات این دوره نیز تلاش کنیم. نیروی انتظامی چون سال های گذشته با آمادگی کامل در راستای برگزاری انتخابات آرام ، امن و باشکوه تلاش خواهد کرد و با تمام وجود از ظرفیت خود بهره خواهد برد.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه با اشاره به افتتاحیه دوره بصیرت ۹۴ فرماندهان و معاونان ناجا، گفت: وجود مقام معظم رهبری برای نظام و کشور افتخار و موهبت است و بصیرت یعنی حرکت در سایه فرمان و دستور مقام عظمای ولایت .

وی اضافه کرد: باید در عرصه های مختلف اعم از سیاسی، اجتماعی، اقتصادی ، فرهنگی و نظامی آمادگی و بصیرت لازم و کافی را داشته و در حوزه های امنیتی نیز سرآمد باشیم.

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد : در دو محور درون و برون سازمانی نیز باید اولویت هایی را در نظر بگیریم. در موقعیت بیرونی حفظ و اقتدار سازمانی ، توسعه و تعامل با سایر نهادها به خصوص نیروهایی چون بسیج، سپاه و ارتش مد نظر است.

عالی ترین مقام انتظامی کشور تأکید کرد: باید از همه ظرفیت های موجود بر اساس تعامل در راستای اقتدار ناجا استفاده شود.

وی ادامه داد : در حوزه درون سازمانی نیز تعامل خوب و سازنده فرماندهان با زیرمجموعه خود، رسیدگی به معیشت و حل مشکلات و صیانت از کارکنان باید جزء رویکردهای اساسی باشد. صیانت از کارکنان یکی از دغدغه های اصلی ماست و هماهنگی حوزه های مختلف در این راستا یک ضرروت است.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه با اشاره به افتتاح دوره بصیرت، گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان گردان های بسیج فرمودند: " بصیرت این است که انسان حقایقی را بداند؛ جایگاه خودش ، جایگاه کشورش ، جایگاه ملتش ، منطق انقلاب را ، آن خط مستقیم و صراطی که امام در کشور ترسیم کردند، جایگاه اینها را بداند این بصیرت است. "

وی ادامه داد : فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص بصیرت کامل ترین نقشه راه است و باید در پاسداشت دستاوردهای انقلاب و ارزش های اسلامی همیشه با بصیرت ، حرکت کنیم .

تشکر سردار اشتری از تلاش کارکنان ناجا در راهپیمایی میلیونی اربعین

سردار اشتری در ادامه با اشاره به اقدامات ارزنده قرارگاه اربعین در راستای برگزاری راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی خاطر نشان کرد: در اینجا لازم می دانم از همکاری و تلاش کلیه کارکنان نیروی انتظامی و همکاری استانداران خوزستان و ایلام و مردم خوب این دو استان تشکر کنم.

وی بیان کرد: ناجا عهده دار کمیته نظم و امنیت در مراسم اربعین حسینی بود و با تلاش همه کارکنان به خوبی در این مسئولیت ایفای نقش کرد و در آینده ای نزدیک در برنامه ای تحت عنوان خادمین " اربعین حسینی " از زحمت کشان این عرصه تقدیر خواهد شد.

عالی ترین مقام انتظامی کشور در پایان با اشاره به مراسم تودیع و معارفه معاونان هماهنگ کننده و نیروی انسانی ناجا عنوان کرد: از تلاش های صادقانه سردار "تشکری " به عنوان معاون هماهنگ کننده ناجا تشکر می کنم. انصافا ایشان صادقانه و خالصانه در راستای ایفای نقش و مسئولیت شان تلاش کردند.

وی با معرفی سردار دکتر " ایوب سلیمانی" به عنوان معاون هماهنگ کننده جدید ناجا ادامه داد: سردار سلیمانی برادری ارزشی، ولایی، خوش نام و اهل تعامل هستند و با پیگیری های مختلف این امکان برای ناجا میسر شد که از توانایی های ایشان بهره ببریم .

فرمانده نیروی انتظامی همچنین با اشاره به خدمات شایسته سردار «تقی عصار» در نیروی انتظامی گفت: سردار عصار نیرویی متدین ، پرکار و دلسوز بودند .

وی با اشاره به فعالیت سردار «محمد زارعی» به عنوان معاون نیروی انسانی گفت: سردار زارعی در معاونت حقوقی و امور مجلس ناجا خدمات شایسته ای ارائه دادند و معتقدیم به عنوان معاون نیروی انسانی در راستای پیشرفت سازمان تلاش خواهند کرد.

براساس گزارش سایت پلیس، حکم انتصاب معاونان جدید هماهنگ کننده و نیروی انسانی ناجا و همچنین حکم تقدیر از خدمات شایسته سردار تشکری معاون هماهنگ کننده ناجا و سردار عصار معاون نیروی انسانی نیز در این مراسم توسط رئیس بازرسی ناجا قرائت شد.