استقبال پرشور اهالي دارالعباده يزد از كاروان تدبير و اميد
استقبال پرشور اهالي دارالعباده يزد از كاروان تدبير و اميد

مردم خونگرم و ولايتمدار استان يزد در استقبال از رييس جمهوري و كاروان تدبير و اميد، صحنه هاي زيبايي از شور و نشاط و علاقه ملت ايران به دولتمردان را در خيابان هاي يزد به نمايش گذاشتند. به گزارش خبرگزاری یوپنا، اقشار مختلف مردم در ديار قنات، قنوت و قناعت صبح دوشنبه برای استقبال از رييس جمهوري […]

مردم خونگرم و ولايتمدار استان يزد در استقبال از رييس جمهوري و كاروان تدبير و اميد، صحنه هاي زيبايي از شور و نشاط و علاقه ملت ايران به دولتمردان را در خيابان هاي يزد به نمايش گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری یوپنا، اقشار مختلف مردم در ديار قنات، قنوت و قناعت صبح دوشنبه برای استقبال از رييس جمهوري و کاروان تدبیر و امید ساعت ها پيش از زمان اعلام شده در خيابان ها و مسيرهاي منتهي به ميدان تاريخي اميرچخماق يزد حضور داشتند و با در دست داشتن پلاكاردهايي كه بر روي آن شعارهاي انقلابي در حمايت از سياست هاي دولت و خوش آمد به رييس جمهور نقش بسته بود، با شور و نشاطي وصف ناپذیر، استقبال گرم و صمیمی خود را آغاز کرده و مقدم رییس جمهوری را گرامی داشتند.

حضور مردم ولايتمدار استان يزد در استقبال از رييس جمهوري و هيات همراه به گونه ای بود که خودروی حامل رییس جمهور بارها متوقف شد و دکتر روحانی نیز به ابراز احساسات صميمانه و خالصانه مردم پاسخ می‌داد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

انتهای پیام/