نصب سامانه یکپارچه بهداشت در ۲۹ استان کشور/ سامانه یکپارچه بهداشت دقت اطلاعات بیماران را بیشتر می کند
نصب سامانه یکپارچه بهداشت در ۲۹ استان کشور/ سامانه یکپارچه بهداشت دقت اطلاعات بیماران را بیشتر می کند

علی اکبر سیاری در مراسم رونمایی از سامانه یکپارچه بهداشت در اردکان یزد، گفت: با راه اندازی این سامانه تمام ثبت ها از شیوه کاغذی به الکترونیکی تبدیل می شود و دسترسی به اطلاعات بیماران با سهولت و دقت بیشتری انجام خواهد شد. به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری یوپنا، دکتر علی اکبر سیاری؛ معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی […]

علی اکبر سیاری در مراسم رونمایی از سامانه یکپارچه بهداشت در اردکان یزد، گفت: با راه اندازی این سامانه تمام ثبت ها از شیوه کاغذی به الکترونیکی تبدیل می شود و دسترسی به اطلاعات بیماران با سهولت و دقت بیشتری انجام خواهد شد.
به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری یوپنا، دکتر علی اکبر سیاری؛ معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آیین رونمایی سامانه یکپارچه بهداشت در اردکان یزد با قدردانی از زحمات انجام شده برای راه اندازی این سامانه، گفت: با راه اندازی این سامانه تمام ثبت ها از شیوه کاغذی به الکترونیکی تبدیل می شود و دسترسی به اطلاعات بیماران با سهولت و دقت بیشتری انجام خواهد شد.
سیاری افزود: برای طراحی و راه اندازی این سامانه دو سال زمان گذاشته ایم و به جز دو استان خراسان رضوی و گیلان، اکنون این سامانه در همه استان ها در حال نصب است.
معاون بهداشت وزارت بهداشت با ذکر این نکته که به ثمر رسیدن این طرح نیاز به زمان دارد، تاکید کرد: تا اینجا ما کار خود را انجام داده ایم و از این به بعد باید در انتظار استقبال مردم بنشینیم و سعی کنیم با کار و زماني که برای به ثمر رسیدن آن صرف شده است این سامانه را در دسترس مردم قرار دهیم.
وی  با اشاره به نقش سایر ارگان ها در شناساندن سامانه یکپارچه بهداشت، خاطر نشان کرد: امیدواریم تریبون های نمازجمعه، مدارس، مساجد و رسانه ها در این راه حضور فعال داشته باشند و پرونده الکترونیکی سلامت را به مردم بشناسانند.

انتهای پیام/