مقررات آیین نامه اجرایی ماده ۹۵ قانون مالیات های مستقیم لازم الاجرا شد.
مقررات آیین نامه اجرایی ماده ۹۵ قانون مالیات های مستقیم لازم الاجرا شد.

  براساس بخشنامه ابلاغی رئیس کل سازمان مالیاتی، مقررات آئین‌نامه اجرایی موضوع ماده ۹۵ اصلاحی قانون مالیات‌های مستقیم از ابتدای سال ۹۵ لازم الاجرا شد. به گزارش یوپنا، در بخشنامه سید کامل تقوی نژاد رئیس سازمان امور مالیاتی کشور آمده است: با توجه به قسمت اخیر ماده ۹۵ اصلاحی مصوب ۳۱-۴-۱۳۹۴ قانون مالیات‌های مستقیم، به […]

 

براساس بخشنامه ابلاغی رئیس کل سازمان مالیاتی، مقررات آئین‌نامه اجرایی موضوع ماده ۹۵ اصلاحی قانون مالیات‌های مستقیم از ابتدای سال ۹۵ لازم الاجرا شد.

به گزارش یوپنا، در بخشنامه سید کامل تقوی نژاد رئیس سازمان امور مالیاتی کشور آمده است: با توجه به قسمت اخیر ماده ۹۵ اصلاحی مصوب ۳۱-۴-۱۳۹۴ قانون مالیات‌های مستقیم، به پیوست آئین نامه اجرایی مربوط به نوع دفاتر، اسناد و مدارک و روش‌های نگهداری آنها اعم از ماشینی (مکانیزه) و دستی و نمونه اظهارنامه مالیاتی و نیز نحوه ارائه آنها برای رسیدگی و تشخیص درآمد مشمول مالیات که طی شماره ۲۳۰۷۶۱ مورخ ۴/ ۱۲ / ۱۳۹۴ به تصویب وزیر امور اقتصادی و دارابی رسیده است، جهت اطلاع و اقدام لازم ابلاغ می‌شود.

مقررات این آئین نامه برای عملکرد سال ۱۳۹۵ لازم الاجرا است و نسبت به اشخاص حقوقی که سال مالی آنها از ۱/ ۱/ ۱۳۹۵ و به بعد آغاز می‌گردد، جاری است و نسبت به اشخاصی که شروع سال مالی آنهاقبل از تاریخ مزبور می باشد مفاد آئین نامه قبلی مجری خواهد بود.