انتصاب مشاور وزیر اقتصاد در امور ایثارگران
انتصاب مشاور وزیر اقتصاد در امور ایثارگران

طی حکمی از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی، لطف اله ثقفی به عنوان مشاور وزیر در امور ایثارگران منصوب شد. به گزارش یوپنا، در حکم علی طیب نیا خطاب به لطف الله ثقفی می خوانیم: نظر به تخصص، تعهد، تجارب و توانمندی های جنابعالی و با عنایت به ضرورت پیگیری و تلاش برای حسن […]

طی حکمی از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی، لطف اله ثقفی به عنوان مشاور وزیر در امور ایثارگران منصوب شد.

به گزارش یوپنا، در حکم علی طیب نیا خطاب به لطف الله ثقفی می خوانیم: نظر به تخصص، تعهد، تجارب و توانمندی های جنابعالی و با عنایت به ضرورت پیگیری و تلاش برای حسن اجرای سیاست های کلی ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و ساماندهی امور ایثارگران ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و نیز قوانین و مقررات مرتبط با ایثارگران در ابعاد فرهنگی، اجتماعی، استخدامی و درمانی در ستاد و واحدهای استانی، به موجب این حکم به عنوان "مشاور وزیر در امور ایثارگران" وزارت امور اقتصادی و دارایی منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال درجهت تحقق اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و در جهت انجام وظایف خطیر و مهم خود، همکاری لازم با دفتر هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان وزارت امور اقتصادی و دارایی داشته باشید.

 

 

توفیق و سربلندی جنابعالی را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام وظایف محوله از خداوند منان مسئلت می نمایم.