جایزه شرکت هوندا موتور برای انصاری‌فرد
جایزه شرکت هوندا موتور برای انصاری‌فرد

  به گزارش"یوپنا "، تیم پانیونیوس در هفته بیست و هشتم سوپر لیگ یونان با نتیجه سه بر یک تیم پائوک را مغلوب کرد و کریم انصاری فرد در دقیقه ۸۲ زننده سومین گل تیمش بود. سایت رسمی سوپر لیگ یونان در نظرسنجی صورت گرفته توسط آرای مردمی و ۲۱ روزنامه نگار ارشد ورزشی این کشور […]

 

به گزارش"یوپنا "، تیم پانیونیوس در هفته بیست و هشتم سوپر لیگ یونان با نتیجه سه بر یک تیم پائوک را مغلوب کرد و کریم انصاری فرد در دقیقه ۸۲ زننده سومین گل تیمش بود.
سایت رسمی سوپر لیگ یونان در نظرسنجی صورت گرفته توسط آرای مردمی و ۲۱ روزنامه نگار ارشد ورزشی این کشور گل کریم انصاری فرد را با ۳۰/۳۲ درصد آراء به عنوان زیباترین گل هفته بیست و هشتم برگزید.
مهاجم ایرانی تیم پانیونیوس به خاطر این انتخاب جایزه ویژه ۵ هزار یورویی را از شرکت هوندا موتور دریافت کرد. باکاستاس، دیگر مهاجم تیم پانیونیوس که زننده دو گل اول تیمش در بازی برابر تیم پائوک بود عنوان بهترین بازیکن هفته بیست و هشتم را از آن خود کرد.
تیم پانیونیوس هم اکنون با ۴۴ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی سوپر لیگ یونان قرار دارد و برای حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا باید در مرحله پلی آف با تیم های آ ا ک،پاناتینایکوس و پائوک رقابت کند