تراکتور با برد مقابل ذوب آهن در جمع صدر نشینان
تراکتور با برد مقابل ذوب آهن در جمع صدر نشینان

هفته بیست و پنجم لیگ برتر استادیوم: فولادشهر اصفهان  داور: موعود بنیادی‌فر؛ کمک‌ها: سجاد طوری، فرهاد مروجی و مهدی مرجان‌زاده/ ناظر: حیدر شکور ذوب‌آهن رشید مظاهری، ولید اسماعیل، هادی محمدی، قاسم حدادی فر، کاوه رضایی، احسان پهلوان، وحید محمدزاده، احمد کامدار، علی حمام، دانیال اسماعیل فر و مهدی رجب زاده سرمربی: یحیی گل‌محمدی تراکتورسازی محمد […]

هفته بیست و پنجم لیگ برتر
استادیوم: فولادشهر اصفهان 
داور: موعود بنیادی‌فر؛ کمک‌ها: سجاد طوری، فرهاد مروجی و مهدی مرجان‌زاده/ ناظر: حیدر شکور

ذوب‌آهن
رشید مظاهری، ولید اسماعیل، هادی محمدی، قاسم حدادی فر، کاوه رضایی، احسان پهلوان، وحید محمدزاده، احمد کامدار، علی حمام، دانیال اسماعیل فر و مهدی رجب زاده
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

تراکتورسازی
محمد رضا اخباری، شجاع خلیل زاده، کاردوسو، سعید آقایی، محمد ایرانپوریان، آگوستو سزار، مهدی کیانی، سینا عشوری، ایوب کلانتری، شاهین ثاقبی و فرزاد حاتمی
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

اخطار

سینا عشوری(۲۴) از تراکتورسازی

کارلوس کاردوسو(۵۹)  از تراکتورسازی

قاسم حدادی‌فر(۶۲) از ذوب‌آهن

گل

ذوب‌آهن ۱- تراکتورسازی ۰(دقیقه ۶۰: مهدی رجب‌زاده): پنالتی که کاوه رضایی گرفته بود را مهدی رجب‌زاده با شوت محکم و بر خلاف جهت محمدرضا اخباری به سمت راست دروازه تراکتورسازی زد.

ذوب‌آهن ۱ – تراکتورسازی ۱(دقیقه ۶۹: بختیار رحمانی): رحمانی هفت دقیقه پس از تعویضش پشت ضربه ایستگاهی که پشت محوطه نصیب تراکتورسازی شده بود قرار گرفت و توانست به شکل زیبایی توپ را به گوشه دروازه مظاهری بفرستد و بازی را یک بر یک مساوی کند.

ذوب‌آهن ۱- تراکتورسازی ۲(دقیقه ۸۷: خالد شفیعی) ارسال رحمانی از سمت چپ زمین به تیر دوم را خالد شفیعی با ضربه سر زیبا و چکشی به گل دوم تراکتورسازی تبدیل کرد.

بهترین بازیکن

بختیار رحمانی با وجود اینکه بازی را از روی نیمکت آغاز کرده بود اما از دقیقه ۶۲ که وارد میدان شد توانست از روی یک ضربه ایستگاهی گل تساوی بخش تیمش را بزند و با یک ارسال زیبا در دقیقه ۸۷ پاس گل دوم تیمش را به شفیعی بدهد تا ستاره تراکتورسازی لقب بگیرد.

لحظات حساس
دقیقه ۲: پاس در عمق عالی کلانتری به پشت مدافعان ذوبآهن فرزاد حاتمی را با مظاهری تک به تک کرد اما ضربه این بازیکن با مهار دروازه بان ذوب آهن به کرنر رفت.
دقیقه ۱۱: شوت کامدار از فاصله ۳۰ متری به شکل خطرناکی از کنار دروازه تراکتورسازی عبور کرد.
دقیقه ۱۵: ارسال ثاقبی و ضربه سر کاردوسو را رشید مظاهری با واکنش موفق از کنج دروازه ذوب‌آهن بیرون کشید و تبدیل به کرنر کرد.
دقیقه ۲۶: تکل ناموفق هادی محمدی به ایوب کلانتری رسید اما شوت فنی این بازیکن با فاصله از بالای دروازه ذوب‌آهن راهی اوت شد.
دقیقه ۳۹: اشتباه دوباره محمدی در خط دفاعی، ثاقبی را صاحب توپ کرد که پاس عمقی این بازیکن و ضربه پای چپ حاتمی را مظاهری با خروجی موفق دفع کرد ولی توپ به ولید اسماعیل رسید و این بازیکن نزدیک بود به اشتباه دروازه خودی را باز کند که با خوش‌شانسی ذوبی‌ها توپ به تیرک عمودی برخورد کرد و به اوت رفت.
دقیقه ۴۸: ضربه سر شیرجه‌ای کلانتری از محوطه ۶ قدم را مظاهری با یک واکنش فوق‌العاده مهار کرد.
دقیقه ۵۳: ضربه سر اسماعیلی‌فر بدون اینکه خطری روی دروازه تراکتورسازی داشته باشد به اوت رفت.
دقیقه ۵۴: ارسال ایران‌پوریان به مقابل دروازه ذوب‌آهن برای فرزاد حاتمی را ولید اسماعیل با ضربه سر راهی کرنر کرد.
دقیقه ۶۴: شوت روی پای خلیل‌زاده از پشت محوطه جریمه با فاصله زیادی از بالای دروازه ذوب‌آهن به اوت رفت.
دقیقه ۷۴: ضربه کاوه رضایی از زاویه بسته با بی‌دقتی راهی اوت شد.
دقیقه ۷۴: شوت فنی کاردوسو با فاصله کمی از کنار دروازه مظاهری عبور کرد.
دقیقه ۸۵: ارسال رحمانی از روی کرنر را خلیل‌زاده با ضربه سر زد که توپ به شکل خطرناکی با فاصله یک متری تیرک عمودی دروازه ذوب‌آهن راهی اوت شد.