اقدامات صندوق رفاه برای توسعه آموزش مجازی در دانشگاه پیام‌نور
اقدامات صندوق رفاه برای توسعه آموزش مجازی در دانشگاه پیام‌نور

رییس صندوق رفاه دانشجویان از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای برای توسعه آموزش مجازی در دانشگاه پیام‌نور خبر داد. مهندس ذوالفقار یزدان مهر اظهار کرد: در مورد آموزش مجازی و آموزش از راه دور دانشگاه پیام نور و EBOOK (انتشارات الکترونیکی دانشگاه پیام نور)،گام‌هایی برداشته شده و اولین تفاهم‌نامه ای که در این راستا به امضا رسیده با […]

رییس صندوق رفاه دانشجویان از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای برای توسعه آموزش مجازی در دانشگاه پیام‌نور خبر داد.

مهندس ذوالفقار یزدان مهر اظهار کرد: در مورد آموزش مجازی و آموزش از راه دور دانشگاه پیام نور و EBOOK (انتشارات الکترونیکی دانشگاه پیام نور)،گام‌هایی برداشته شده و اولین تفاهم‌نامه ای که در این راستا به امضا رسیده با مشارکت صندوق رفاه دانشجویان، دانشگاه پیام‌نور و یک شرکت و مجری کار در حال عملیاتی شدن است.

وی درمورد تفاهم‌نامه مذکور توضیح داد: در راستای این تفاهم‌نامه در بحث آموزش مجازی و آموزش از راه دور کمک‌هایی به دانشگاه پیام‌نور صورت می‌گیرد که باعث توسعه آموزش مجازی می‌شود. به عبارت دیگر امکاناتی در اختیار دانشجویان پیام‌نور قرار می‌گیرد که این دانشجویان از طریق "تلویزیون تعاملی" بتوانند زمانی که در خانه خود هستند از تدریس استاد از طریق مجازی بهره‌مند شوند.

رییس صندوق رفاه دانشجویان ادامه داد: دانشگاه پیام نور برای تحقق این هدف باید هزینه هنگفتی متقبل می‌شد اما با این تفاهم‌نامه، میزان این هزینه کاهش می‌یابد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا