صعود سیتیزن ها با حذف پاریسی ها
صعود سیتیزن ها با حذف پاریسی ها

به گزارش یوپنا دیدار برگشت دو تیم منچستر سیتی و پاری سن ژرمن ساعت ۲۳:۱۵ آغاز شد. دیدار رفت دو تیم با تساوی دو بر دو در پاریس به پایان رسید.  ترکیب اصلی دو تیم به این شرح است. منچستر سیتی:هارت، سانیا، اوتامندی، مانگالا، کلیشی، فرناندو، فرناندینیو، ناواس، سیلوا، دی بروین، آگوئرو پاری سن ژرمن:تراپ، تیاگو […]

به گزارش یوپنا دیدار برگشت دو تیم منچستر سیتی و پاری سن ژرمن ساعت ۲۳:۱۵ آغاز شد. دیدار رفت دو تیم با تساوی دو بر دو در پاریس به پایان رسید.

 ترکیب اصلی دو تیم به این شرح است.

منچستر سیتی:هارت، سانیا، اوتامندی، مانگالا، کلیشی، فرناندو، فرناندینیو، ناواس، سیلوا، دی بروین، آگوئرو

پاری سن ژرمن:تراپ، تیاگو سیلوا، مارکینوش، مکسول، اورییر، ون درویل، ربویت، تیاگو موتا، دی ماریا، کاوانی، ایبراهیموویچ

این مسابقه در دقایق ابتدایی به صورت متعادل و آرام پیگیری شد و دو تیم سعی در کنترل توپ دارند.

آگوئرو مهاجم منچستر سیتی دقیقه ۲۳ یک موقعیت خوب را از زاویه بسته از دست داد . یک دقیقه بعد آگوئرو روی یک شوت از راه دور دروازه تیم پاریسی را تهدید کرد که این موقعیت هم ثمری نداشت.

دقیقه ۲۸ آگوئرو با تراپ دروازه بان پاری سن ژرمن تک به تک شد و تراپ او را در محوطه جریمه سرنگون کرد. داور نقطه پنالتی را نشان داد. آگوئرو ضربه پنالتی را به بیرون زد در حالی که تراپ مسیر توپ را درست تشخیص داده بود.

تیم منچستر سیتی کم کم نبض بازی را در دست گرفت و هر چه از ابتدای مسابقه پیش میرفت ، این تیم بازی بهتری را به نمایش گذاشت.

دقیقه ۳۶ آگوئرو مرد اول این مسابقه برای منچستر سیتی مصدوم شد و باعث نگرانی هواداران این تیم شد ولی او بلند شد و با بازی ادامه داد.

دقیقه ۴۰ خسوس ناواس روی یک شوت از راه دور دروازه پی اس جی را تهدید کرد ولی توپ او به بیرون رفت. 

دقیقه ۴۱ تیاگو موتا ، هافبک ایتالیایی پاری سن ژرمن دچار گرفتگی پا شد و از بازی بیرون رفت ولی پس از یک دقیقه به میدان بازگشت. 

البته موتا به محض ورود به میدان دوباره روی زمین نشست و نتوانست دیگر یه بازی ادامه دهد و لوکاس مورا دقیقه ۴۲ به جای او وارد میدان شد تا اولین تعویض این دیدار در نیمه اول رقم بخورد.

در نهایت نیمه اول مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در ابتدای نیمه دوم و دقیقه ۴۶، پاری سن ژرمن صاحب یک ضربه آزاد پشت محوطه جریمه شد که ضربه خطرناک زلاتان را هارت با واکنشی خوب به کرنر فرستاد.

پاری سن ژرمن که چیزی برای از دست دادن نداشت ، نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۵۵ هم توسط لوکاس مورا به گل رسید اما داور قبل از گل آفساید اعلام کرده بود.

دقیقه ۶۲ بلان دومین تعویضش را هم انجام داد و با فرستادن پاستوره به میدان ، تیمش را هجومی تر کرد.

دقیقه ۶۶ تیاگو سیلوا ، کاپیتان پی اس چی میتوانست با ضربه سر روی ارسال کرنر دروازه منچستر را باز کند اما هارت ضربه سر خطرناک وی را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۷۵ منچستر سیتی توسط کوین دی بروین به گل رسید و نتیجه را یک بر صفر و در مجموع سه بر دو کرد. دی برون با یک شوت زیبا از پشت محوطه جریمه گلزنی کرد.

دقیقه ۸۶ زلاتان موفق به گلزنی شد اما داور این بار هم آفساید گرفت. این دومین گل پی اس جی در این دیدار بود که آفساید اعلام شد.

در نهاین این دیدار پس از اعلام سه دقیقه وقت تلف شده با نتیجه یک بر صفر به سود منچسترسیتی به پایان رسید و این تیم در مجموع با پیروزی سه بر دو به مرحله بعد صعود کرد.