قائم مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل از انعقاد تفاهم نامه همکاری‌ علمی و فناوری بین ایران و ترکیه خبر داد
قائم مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل از انعقاد تفاهم نامه همکاری‌ علمی و فناوری بین ایران و ترکیه خبر داد

  دكتر حسين سالار آملي قائم مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل از انعقاد تفاهم نامه همکاری های علمي و فناوري بین ایران و ترکیه خبر داد. به گزارش روابط عمومي وزارت علوم ،دکتر حسین سالار آملی با اشاره به حضور رئیس جمهور در آنکارا گفت: وزیر علوم به تیم رئیس جمهور در آنکارا پیوست […]

 

دكتر حسين سالار آملي قائم مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل از انعقاد تفاهم نامه همکاری های علمي و فناوري بین ایران و ترکیه خبر داد.

به گزارش روابط عمومي وزارت علوم ،دکتر حسین سالار آملی با اشاره به حضور رئیس جمهور در آنکارا گفت: وزیر علوم به تیم رئیس جمهور در آنکارا پیوست تا اقدامات اجرایی لازم برای انعقاد تفاهم نامه بین ایران و ترکیه را در زمینه علمی و فناوری فراهم آورد.

وی افزود: وزیر علوم روز جمعه عازم ترکیه شد و قرار است در تفاهم نامه‌ای که به امضا می‌رسد بستر همکاری گسترده علمی و فناوری بين دو كشورفراهم شود.

قائم مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل با تاکید بر اینکه ایران و ترکیه نیمی از تولید علمی جهان اسلام را بر عهده دارند،گفت: همکاری علمی و فناوری ایران و ترکیه باعث توسعه فعالیت آنها در زمینه‌های مذکور می‌شود.

دكترسالار آملی در مورد تفاهم نامه‌ منعقده بین ایران و ترکیه اظهار داشت :‌ تفاهم نامه مذکور در زمینه تبادل استاد و دانشجو و انجام پروژه‌های مشترک علمي و فناوري است و برای این منظوراعضاي کارگروه مشترک دو کشور برای عملیاتی کردن تفاهم نامه معرفی شده‌اند.