مردانی طلا گرفت، عاشورزاده نقره
مردانی طلا گرفت، عاشورزاده نقره

پرونده تیم ملی تکواندوی ایران در تورنمنت تکواندوی اسپانیا با سه مدال بسته شد. به گزارش یوپنا، در آخرین مبارزه تورنمنت آزاد اسپانیا که از صبح  (یکشنبه) در حال برگزاری بود، رقابت های وزن ۸۷+ کیلوگرم انجام شد و سجاد مردانی رو در روی تکواندوکاری از کشور آمریکا قرار گرفت که توانست با نتیجه ۷ […]

پرونده تیم ملی تکواندوی ایران در تورنمنت تکواندوی اسپانیا با سه مدال بسته شد.

به گزارش یوپنا، در آخرین مبارزه تورنمنت آزاد اسپانیا که از صبح  (یکشنبه) در حال برگزاری بود، رقابت های وزن ۸۷+ کیلوگرم انجام شد و سجاد مردانی رو در روی تکواندوکاری از کشور آمریکا قرار گرفت که توانست با نتیجه ۷ بر صفر برنده شود و مدال طلای این مسابقات را بدست آورد.

مردانی برای رسیدن به مرحله فینال این مسابقات، تکواندوکارانی از کشورهای اسپانیا (۵ بر ۲)، مراکش (۸ بر یک) و صربستان (ناک اوت) را از پیش رو برداشته بود.

همچنین فرزان عاشورزاده، هوگوپوش وزن سوم ایران در فینال این مسابقات به مصاف نماینده مصر رفت که در پایان سه راند مبارزه پایاپای و نزدیک، ۴ بر ۳ نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره دست یافت.

او برای رسیدن به مرحله فینال این مسابقات، تکواندوکاری از کشورهای مراکش را ۱۰ بر ۷ شکست داد، در ادامه نماینده پرتغال را ۱۰ بر یک برد و در مراحل بعدی نیز نمایندگان اسپانیا و مکزیک را به ترتیب با نتیجه ۷ بر یک و ۹ بر ۶ از پیش رو برداشت.

عاشورزاده در این رقابت ها در یک وزن بالاتر از وزن تخصصی اش مبارزه کرد.

پیش از این مهدی خدابخشی در وزن سوم المپیک در مرحله نیمه نهایی به دلیل آسیب دیدگی از ادامه رقابت ها انصراف داد و برنز گرفت.

بدین ترتیب پرونده ایران با سه مدال (یک طلا، یک نقره و یک برنز) بسته شد.

چهاردهمین دوره تورنمنت آزاد اسپانیا که در شهر «بنوقاسم» (۱۲ کیلومتری شهر کاستلین) اسپانیا برگزار شد، G1 بود و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز این رقابت‌ها به ترتیب ۱۰، ۶ و ۳٫۶ امتیاز تعلق گرفت.