علی لاریجانی سخنران ویژه روز روانشناس و مشاور/ نصب ۴۰ بیلبورد روانشناسی در تهران
علی لاریجانی سخنران ویژه روز روانشناس و مشاور/ نصب ۴۰ بیلبورد روانشناسی در تهران

رییس ستاد بزرگداشت روز روانشناس و مشاور، با تبیین برنامه های این روز از سخنرانی ریاست مجلس شورای اسلامی و نصب ۴۰ بیلبورد روانشناسی از سوی سازمان زیباسازی شهر تهران خبر داد. محمد حاتمی؛ معاون نظارت و کمیسیون های سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری یوپنا با بیان انتخاب […]

رییس ستاد بزرگداشت روز روانشناس و مشاور، با تبیین برنامه های این روز از سخنرانی ریاست مجلس شورای اسلامی و نصب ۴۰ بیلبورد روانشناسی از سوی سازمان زیباسازی شهر تهران خبر داد.

محمد حاتمی؛ معاون نظارت و کمیسیون های سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری یوپنا با بیان انتخاب روز روانشناس و تصویب آن توسط شورای فرهنگ عمومی کشور، گفت: ۲۵ اسفند سال گذشته، رییس ستاد بزرگداشت روز روانشناس و مشاور را به بنده دادند و از ۱۵ فروردین سال جاری به فعالیت جهت برگزاری جشن پرداختیم. خدا را شکر موفق شدیم در این مدت کوتاه با همراهی و همکاری روانشناسان و مشاوران در سراسر ایران بزرگترین اتفاق را در تاریخ روانشناسی و مشاوره کشور رقم بزنیم تا روز نهم اردیبهشت برای اولین بار در تقویم رسمی کشور به نام روز روانشناس و مشاور نام گذاری شود.

رییس ستاد بزرگداشت روز روانشناس و مشاور ادامه داد: در این روز مراسمی دردانشگاه های سراسر کشور توسط دانشجویان و متولیان روانشناسی و مشاوره برپا می شود. در تهران نیز این مراسم با حضور بیش از ۷۰۰ نفر که به طور عمده پیشکسوتان روانشناسی و مشاوره هستند حضور در تالار وحدت برپا می شود.

وی افزود: اطلاع رسانی درباره جشن بزرگداشت روز روانشناس و مشاور و دعوت از میهمانان نیز توسط گروه اجرایی انجام خواهد شد.

معاون نظارت و کمیسیون های سازمان نظام روانشناسی و مشاوره با بیان این که اکثر برنامه های این جشن توسط روانشناسان و مشاوران برپا شود، تصریح کرد: در این مراسم پورعبدی قاری ممتاز قرآن که روانشناس است به قرائت آیاتی از کلام حق می پردازد، بخش هایی از فرمایشات مقام معظم رهبری با شورای مرکزی سازمان نظام روانشناسی و مشاوه و فعالیت های این سازمان در قالب کلیپ نمایش داده می شود.

وی افزود: با قولی که علی اصغر پورمحمدی، معاون سیمای سازمان صدا و سیما، داده است، این برنامه پخش مستقیم خواهد داشت.

حاتمی خاطر نشان کرد: سخنرانی رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، قرائت پیام دبیر کل سازمان ملل متحد درباره روز جهانی روانشناس و مشاور، تجلیل از خلیلی زند؛ روانشناس برجسته، رونمایی از ساختمان جدید سازمان نظام روانشناسی و مشاوره در خیابان یوسف آباد، یادی از شهدای روانشناس؛ شهیدان همت و تلاقی، تجلیل ازحجت الاسلام و المسلمین علی اکبر مرتضوی کیاسری و خاموشی؛ دو جانباز بالای ۸۰ درصد، تجلیل از آزاده روانپزشکی که در تصویب قانون تاسیس سازمان نظام نقش داشته، سخنرانی ریاست محترم مجلس، به پاس قدرانی از نمایندگان مردم برای تصویب قانون تاسیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، اجرای موسیقی، اجرای سرود «ای ایران» توسط دانش آموزان یکی ازمدارس تهران، رونمایی از سایت جدید سازمان به ۲ زبان فارسی و انگلیسی، تقدیر از پیشکسوتان روانشناسی و مشاوره ایران و مدیران خادم روانشناسی و مشاوره که در جهت ارتقاء رشته های روانشناسی و مشاوره فعالیت داشته اند، تقدیر از شورای مرکزی سازمان و مدیران روانشناسی و مشاوره که در ۱۰ سال گذشته در سازمان استان ها فعالیت کرده اند اعم برنامه های بزرگداشت روز روانشناس و مشاور خواهد بود. در پایان این مراسم نیز بیانیه ای قرائت می شود.

رییس ستاد بزرگداشت روز روانشناس و مشاور با بیان اینکه همگرایی و همکاری بین ۲ سازمان نظام روانشناسی و مشاوره و بهزیستی کشور همیشه وجود داشته است. اظهار داشت: این مراسم با همت و کمک برادران و خواهران در سازمان بهزیستی کشور برگزار و در این مراسم از سخنرانی ریاست محترم این سازمان بهره مند خواهیم شد. 

وی افزود: سازمان زیباسازی شهر تهران، نهم اردیبهشت همزمان با روز روانشناس و مشاور، ۴۰ بیلبورد روانشناسی را در سطح شهر نصب می کند. امیدواریم اصحاب رسانه نیز ما را یاری دهند تا فرهنگ روانشناسی و مشاوره در کشور نهادینه شود و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، تمام خانواده ها با بهره گیری از روانشناسان و مشاوران زندگی شاد و سالمی را برای خود رقم بزنند.

گفت و گو: ژیلا آهنگرزاده

انتهای پیام