مردم در شهر شیرینی ها، از مصرف زیاد شیرینی ها پرهیز کنند/ سفیران سلامت مظهر امید وزارت بهداشت برای آینده سلامت کشور
مردم در شهر شیرینی ها، از مصرف زیاد شیرینی ها پرهیز کنند/ سفیران سلامت مظهر امید وزارت بهداشت برای آینده سلامت کشور

وزیر بهداشت در پایان سفر دو روزه خود به استان یزد که همزمان با سومین و چهارمین روز از هفته سلامت انجام شد به سالن وحدت یزد رفت و در جنگ سلامت و اجتماع بزرگ مردمی غلبه بر دیابت حضور یافت. به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری یوپنا، سید حسن قاضی زادههاشمی شب گذشته در مراسم […]

وزیر بهداشت در پایان سفر دو روزه خود به استان یزد که همزمان با سومین و چهارمین روز از هفته سلامت انجام شد به سالن وحدت یزد رفت و در جنگ سلامت و اجتماع بزرگ مردمی غلبه بر دیابت حضور یافت.
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری یوپنا، سید حسن قاضی زادههاشمی شب گذشته در مراسم جنگ سلامت در سالن وحدت که با حضور جمع کثیری از سفیران سلامت دانش آموزی برگزار شد، آنها را مظهر امید وزارت بهداشت برای آینده سلامت کشور و پیشگیری از بیماریها دانست و گفت: امیدوارم سفیران سلامت در خانواده ها اثرگذار باشند.
هاشمی افزود: برنامه های شاد در سلامت روح و روان پدران، مادران و فرزندان بسیار موثر است.
ویز بهداشت ایجاد فضای با نشاط را در کشور یکی از نیازهای اساسی عنوان و تصریح کرد: امیدوارم مردم در شهر شیرینی ها، از مصرف زیاد شیرینی ها پرهیز کنند و ورزش و تحرک را به میزان لازم انجام دهند.
در این مراسم میرمحمدی؛ استاندار استان یزد، ایازی؛ معاون امور اجتماعی وزارت بهداشت، زارع نژاد؛ مشاور وزیر بهداشت و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، رییس مرکز صدا و سیمای یزد و جمعی از مردم، مسوولان استانی و محلی حضور داشتند.

انتهای پیام