اولین دوره آموزشی مدیران آتی صنعت نفت آغاز به کار کرد
اولین دوره آموزشی مدیران آتی صنعت نفت آغاز به کار کرد

به گزارش یوپنا، دوره آموزشی قانون مناقصات به عنوان نخستین دوره آموزشی مدیران آتی صنعت نفت، از سه شنبه؛ ۷ اردیبهشت ماه در مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت آغاز به کار کرده است. محمد دیانت، رئیس مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت در این جلسه ضمن خیر مقدم به افراد حاضر در دوره، عنوان کرد:‌ این […]

به گزارش یوپنا، دوره آموزشی قانون مناقصات به عنوان نخستین دوره آموزشی مدیران آتی صنعت نفت، از سه شنبه؛ ۷ اردیبهشت ماه در مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت آغاز به کار کرده است.

محمد دیانت، رئیس مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت در این جلسه ضمن خیر مقدم به افراد حاضر در دوره، عنوان کرد:‌ این مرکز با هدف شناسایی، پرورش و معرفی نسلی نو از مدیران صنعت نفت شکل گرفت تا با توجه به در پیش بودن موج بازنشستگی مدیران صنعت نفت و شرایط ویژه این صنعت، مدیرانی را برای تحقق اصل جانشین پروری به شکل بهینه در صنعت نفت شناسایی کرده و پرورش دهد.

وی تصریح کرد: پس از بررسیهای مختلف اعم از سنجش سلامت روان، مهارتهای رفتاری، مهارتهای زبان و رایانه و انجام مصاحبه های تخصصی، از بین حدود هزار نفر، ۴۸ نفر که اکنون در این دوره آموزشی حضور یافته اند، منتخب شده اند.

دیانت از برنامه ریزی برای برگزاری هفت دوره آموزشی برای این افراد خبر داد و گفت: مبانی مدیریت پروژه، اقتصاد مهندسی، اقتصاد کلان، آیین نامه معاملات، قانون مناقصات، تامین منابع مالی و مباحث حقوقی و قراردادی رئوس این دوره های آموزشی خواهد بود و در پایان برای افراد گواهینامه صادر می شود.

وی با بیان این که دوره آموزشی مبانی مدیریت پروژه توسط شخص وزیر نفت تدریس می شود، ادامه داد: بحث جانشین پروری و پرورش مدیران توانمند برای آینده صنعت نفت، به قدری برای مهندس زنگنه حائز اهمیت است که ایشان حاضر شده اند برای تدریس یکی از این دوره های آموزشی وقت اختصاص دهند و این دغدغه وزیر برای دلسوزان صنعت نفت بسیار دلگرم کننده است.

بر اساس این گزارش، نخستین دوره آموزشی مدیران آتی صنعت نفت از سه شنبه؛ ۷ اردیبهشت ماه در مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت آغاز به کار کرده است و عصر  به کار خود پایان می دهد. عباس محسنی که بیش از ۳۰ سال سابقه کار در دیوان محاسبات کشور و تالیف کتب متعدد را در کارنامه خود دارد، مدرس این دوره آموزشی است.

نخستین جلسه دوره آموزشی مبانی مدیریت پروژه نیز چهارشنبه؛ ۸ اردیبهشت ماه با تدریس بیژن زنگنه برگزار می شود. بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، پیش بینی می شود ۴۸ نفر برگزیده مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت طی ۲ ماه آینده، دوره های آموزشی خود را به پایان برسانند.