کدامیک سرنوشت لیگ را تعیین می‌کنند؟
کدامیک سرنوشت لیگ را تعیین می‌کنند؟

  به گزارش "یوپنا"، منصوریان که تیمش با شکست مقابل سپاهان شانس قهرمانی در لیگ را از دست داده است، در روز پنجشنبه این هفته مسابقه بسیار حساسی مقابل پرسپولیس برگزار خواهد کرد و هواداران استقلال انتظار دارند تیم منصوریان نهایت تلاش خود را برای متوقف کردن پرسپولیس که در صدرجدول لیگ است، انجام بدهد. […]


 

به گزارش "یوپنا"، منصوریان که تیمش با شکست مقابل سپاهان شانس قهرمانی در لیگ را از دست داده است، در روز پنجشنبه این هفته مسابقه بسیار حساسی مقابل پرسپولیس برگزار خواهد کرد و هواداران استقلال انتظار دارند تیم منصوریان نهایت تلاش خود را برای متوقف کردن پرسپولیس که در صدرجدول لیگ است، انجام بدهد. کاری که باعث می‌شود استقلال شانس بازگشت به پله اول جدول را در دو هفته پایانی پیدا کند. اگرچه منصوریان نگفته بود که سرباز مظلومی است اما در فوتبال ایران شایعه سریع‌تر از چیزی که فکر می‌کنید جای اصل موضوع را می‌گیرد. بنابراین علی دایی در اقدامی که از او عجیب هم به نظر می‌رسید در گفتگویی اعلام کرد این اوست که سرنوشت لیگ را در بازی آخر مقابل استقلال روشن خواهد کرد، نه منصوریان.
به نظر می‌رسد دایی این گفتگو را پس از آن انجام داده که حرف‌هایش در پایان بازی مقابل ذوب‌آهن درباره شکایتش از پرسپولیس بازتابی منفی بین طرفداران قرمزپوش داشته است. او که در دو دوره مختلف سرمربی پرسپولیس بوده و در میان بخشی از هواداران محبوبیت و کاریزمای خاصی دارد همواره در بیرون از مجموعه پرسپولیس نهایت تلاشش را برای موفقیت تیم خود انجام داده و از شادی گل‌های عجیب و مصاحبه‌های تند علیه تیم سابق دریغ نکرده است. با این حال او در کلیدی‌ترین اوقات فصل برای هواداران پرسپولیس پالس مثبت می‌فرستد تا متوجه شویم لیگ امسال با همه سال‌ها فرق می‌کند. 
مورد علیرضا منصوریان هم جالب است. او پارسال تا آستانه حضور در تیم سابقش پیش رفت اما در نفت ماند و با همه مشکلات زردپوشان را در بالای جدول نگه داشت. حالا او دوباره از شانس‌های هدایت استقلال برای فصل آینده است اما قطعا قهرمانی پرویز مظلومی در لیگ باتوجه به صعود استقلال به فینال جام‌حذفی راه را بر بازگشت منصوریان خواهد بست؛ این همان اتفاقی است که درباره علی دایی هم وجود دارد چراکه این روزها همه از برانکو تیم جذابش حرف می‌زنند و با این استاندارد، بازگشت دایی به پرسپولیس دشوارتر از همیشه است. حالا تصور کنید او هفته آخر در شرایطی قرار بگیرد که قهرمانی پرسپولیس به نمایش تیمش وابسته باشد …
اینکه دایی و منصوریان که هر دو از حمایت طرفداران استقلال و پرسپولیس استفاده می‌کنند، در ۳ هفته آخر چه تاثیری روی کسب عنوان قهرمانی خواهند گذاشت نکته مهمی است. این دو هم برای خود و غرورشان و هم برای کسب اعتبار بیشتر بین هواداران خواهند جنگید حتی اگر نتیجه این باشد که فاصله‌شان از تیم محبوب افزایش پیدا کند.