تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با شکست درمقابل تراکتور سازی تبریز به سقوط نزدیک تر شد.
تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با شکست درمقابل تراکتور سازی تبریز به سقوط نزدیک تر شد.

به گزارش یوپنا، تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در ادامه رقابت های لیگ برتر و در هفته بیست و هشتم لیگ، در حالی که بازی های زیادی تا پایان باقی نمانده است مغلوب تراکتور سازی شد.  این شکست در حالی رقم خورد که ۲ گل از ۴ گلی که به  ملوانی ها زده شد توسط […]

به گزارش یوپنا، تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در ادامه رقابت های لیگ برتر و در هفته بیست و هشتم لیگ، در حالی که بازی های زیادی تا پایان باقی نمانده است مغلوب تراکتور سازی شد. 

این شکست در حالی رقم خورد که ۲ گل از ۴ گلی که به  ملوانی ها زده شد توسط فرزاد حاتمی به ثمر رسید، حاتمی در نیم فصل اول در ملوان توپ می زد و پس از بازی مقابل تراکتور سازی راهی تبریز شد.

اما نکته جالب این بازی رفتار تکراری مسئولان و بازیکنان ملوان بود. 

محمدحسین کنعانی زادگان پس از بازی گفته بود که بر روی وی ۲ پنالتی صورت گرفته ولی داور این اتفاقات را ندیده بود. 

کاش ملوانی ها به جای آن پس از شکست در هر بازی به دنبال بهانه جویی باشند و عوامل مختلف را در بازی تاثیر بدهند و به فکر باشند تا حداقل در لیگ باقی بمانند. 

سرمربیان ملوان در این فصل و مدیر عامل این تیم بارها عواملی چون داوری و مسائل حاشیه ای را عامل شکست تیمشان معرفی کرده اند.
 
در حال حاضر ملوان با ۲۶ امتیاز در رتبه ۱۳ جدول رده بندی قرار دارد و تنها ۲ امتیاز با تیم سیاه جامگان فاصله دارد. اگرچه سیاه جامگانی ها بازی های به مراتب مشکل تری نسبت انزلی چی ها در ادامه کار دارند اما آن ها ثابت کرده اند که به مراتب بهتر از ملوانی ها در مقابل تیم های قدرتمند نتیجه می گیرند.  

سیاه جامگان در هفته ۲۷ موفق شده بود تراکتور سازی را شکست دهد.