یونایتد ۱ – ۱ لستر؛ جشن قهرمانی عقب افتاد
یونایتد ۱ – ۱ لستر؛ جشن قهرمانی عقب افتاد

به گزارش "یوپنا"، منچستریونایتد و لسترسیتی با انگیزه هایی متفاوت در دیداری حساس به مصاف یکدیگر رفتند. بازی را شاگردان فان خال بسیار هحومی آغاز کردند و نشان دادند که انگیزه های زیادی برای پیروزی دارند. در دقیقه ۸ یونایتد خیلی زود توانست دروازه حریف را باز کند. حرکت خوب والنسیا از سمت راست با […]

به گزارش "یوپنا"، منچستریونایتد و لسترسیتی با انگیزه هایی متفاوت در دیداری حساس به مصاف یکدیگر رفتند.

بازی را شاگردان فان خال بسیار هحومی آغاز کردند و نشان دادند که انگیزه های زیادی برای پیروزی دارند. در دقیقه ۸ یونایتد خیلی زود توانست دروازه حریف را باز کند. حرکت خوب والنسیا از سمت راست با ارسال او در سمت چپ برای مارسیال همراه شد تا این مهاجم فرانسوی با ضربه تمام کننده خود دروازه اشمایکل را باز کند.

پس از این گل نیز یونایتذ ابتکار عمل را در دست داشت. آن ها در دقیقه ۱۵ می توانستند کار را تمام کنند اما ضربه زیبای لینگارد را اشمایکل به زیبایی هر چه تمام تر در آخرین لحظه مهار کرد تا تیمش را در بازی حفظ کند.

در دقیقه ۱۷ و بر خلاف جریان بازی لسترسیتی موفق شد کار را به تساوی بکشاند. سانتر درینک واتر روی یک ضربه ایستگاهی روی سر مورگان فرود آمد تا این مدافع جلو کشیده با استفاده از اشباه روخو در یارگیری، حساب کار ا به تساوی ۱-۱ بکشاند.

 

 

 

پس از این گل بازی متعادل تر دنبال شد با این حال یونایتد صاحب توپ و میدان بود. حملات آن ها اما راه به جایی نبرد و مدافعان و دروازه بان حریف عملکرد قابل قبولی داشتند. در نهایت نیمه اول با همان نتیجه تساوی ۱-۱ خاتمه یافت.

نیمه دوم را لستر بهتر آغاز کرد. آن ها روی چند صحنه توانستند درون محوطه جریمه یونایتد خطرناک ظاهر شوند اما ده خیا بدون اشتباه عمل کرد. یونایتد در نیمه دوم نتوانست همچون نیمه اول حملات زهرداری را روی دروازه لستر ایجاد کند و بیشتر با در اختیار داشتن توپ بازی را ادامه می داد.

در دقیقه ۷۰ ریاض محرز می توانست زننده تاریخی ترین گل لستر باشد اما ضربه او از پشت محوطه جریمه را ده خیا با مشت دفع کرد تا بازی همچنان با تساوی ۱-۱ در جریان باشد.

در دقیقه ۸۰ سانتر والنسیا از سمت راست می توانست فرصت را برای ماتا مهیا کند اما مدافعان لستر در آخرین لحظه توپ را دفع کردند.

در نهایت علی رغم تلاش هر دو تیم بازی با همان نتیجه تساوی ۱-۱ خاتمه یافت تا لستر برای قهرمانی به ۲ امتیاز دیگر نیاز داشته باشد و کار یونایتد نیز برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دشوار شود.