ژرمن های زخم خورده رو در روی ماتادورهای پرامید
ژرمن های زخم خورده رو در روی ماتادورهای پرامید

دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ساعت ۲۳:۱۵ امشب بین تیم های بایرن مونیخ و اتلتیکومادرید برگزار می شود. به گزارش یوپنا، ورزشگاه آلیانس آره نا از ساعت ۲۳:۱۵ امشب میزبان دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا میان تیم های بایرن مونیخ آلمان و اتلتیکومادرید اسپانیا خواهد.  دو تیم در شرایطی کاملا […]

دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ساعت ۲۳:۱۵ امشب بین تیم های بایرن مونیخ و اتلتیکومادرید برگزار می شود.

به گزارش یوپنا، ورزشگاه آلیانس آره نا از ساعت ۲۳:۱۵ امشب میزبان دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا میان تیم های بایرن مونیخ آلمان و اتلتیکومادرید اسپانیا خواهد. 

دو تیم در شرایطی کاملا متفاوت پای به میدان خواهند گذاشت،بایرن مونیخ که در دیدار رفت در ویسنته کالدرون با یک گل نتیجه را واگذار کرد با اندیشه ی جبران مافات پا به آلیانس آره نا می گذارد اما در سوی دیگر میدان سفید و قرمز پوشان مادریدی برای حفظ اندوخته ی ارزشمند خود رو در روی صدرنشین بوندس لیگا قرار خواهد گرفت. 

بایرن مونیخ که چیزی برای از دست دادن ندارد در این مسابقه سراپا حمله خواهد شد تا در طول ۹۰ دقیقه حداقل یک گل به ثمر برساند و کار را به تساوی و وقت های اضافی بکشاند، این درحالی است که نماینده اسپانیا از ساختار دفاعی مستحکمی برخوردار است و بخشی از این توانمندی را در دیدار رفت و پس از به ثمر رساندن گل برتری به رخ مونیخی ها کشید. 

کاربایرن مونیخ وقتی سخت ترمی شود که بدانیم اتلتیکو مادرید در ۶ بازی اخیر خود گلی دریافت نکرده است.ضمن آن که این تیم باید مراقب ضدحمله های سریع مهمان خود نیز باشد زیرا دریافت یک گل دیگر کار را برای بایرن چندین برابر دشوارتر خواهد کرد. 

پپ گواردیولا در حالی شاگردانش را به مصاف اتلتیکومادرید می فرستد که آنها علاوه بر بار روانی ناشی از شکست در دیدار رفت ،فشار روانی به تاخیر افتادن قهرمانی در بوندس لیگا را نیز به دوش می کشند. 

بایرن مونیخ که شنبه این هفته می توانست با پیروزی مقابل بورسیا مونشن گلادباخ فاتح بوندس لیگا شود در برابر این تیم با نتیجه ۱-۱ متوقف شد و قهرمانی اش به تعویق افتاد، حالا گواردیولا باید تمام تلاش خود را بکند تا افسردگی ناشی از این اتفاق بر کار بازیکنانش تاثیر منفی نگذارد.

اما در طرف دیگر، سیمئونه در لالیگا با وجود آن که در دیدار مقابل رایووایکانو به چند بازیکن اصلی خود استراحت داد ، تیمش ۱-۰ به پیروزی رسید تا با بارسلونای صدرنشین هم امتیاز شود و همچنان در کورس قهرمانی بماند. 

گواردیولا که فصل آینده هدایت من سیتی را بر عهده خواهد داشت دوست دارد جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به عنوان میراثی ارزشمند در موزه باشگاه بایرن مونیخ از خود به یادگار بگذارد. 

فرانک ریبری پیستون فرانسوی بایرن که به دلیل مصدومیت در مقابل گلادباخ به میدان نرفت،هنوز وضعیت مشخصی ندارد.اما دیگو گودین و کاراسو دو بازیکن مصدوم  اتلتیکو مادرید در این مسابقه می توانند تیم خود را همراهی کنند. 

منبع:باشگاه خبرنگاران