اتوبوس مادریدی ها به فینال رسید/ غول کش اسپانیا، چراغ مونیخ را خاموش کرد
اتوبوس مادریدی ها به فینال رسید/ غول کش اسپانیا، چراغ مونیخ را خاموش کرد

به گزارش یوپنا، تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳:۱۵ به مصاف هم رفتند. دیدار تیم های بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید در مرحله برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا مونیخ امشب برگزار شد. بازی رفت با برتری یک بر […]

به گزارش یوپنا، تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳:۱۵ به مصاف هم رفتند.

دیدار تیم های بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید در مرحله برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا مونیخ امشب برگزار شد. بازی رفت با برتری یک بر صفر اتلتیکو به پایان رسید.

️بایرن مونیخ: مانوئل نویر، بواتنگ، مارتینز، لام، آلابا، داگلاس کاستا، ریبری، ویدال، آلونسو، مولر و لواندوفسکی

️اتلتیکو مادرید: اوبلاک، خوان فران، خیمنز، گودین، فیلیپه، سائول، گابی، آگوستو، کوکه، گریزمان، تورس

این دیدار با برتری نسبی بایرن آغاز کرد و این تیم مثل همیشه توپ و میدان را در اختیار گرفت.

شاگردان گواردیولا چند موقعیت را روی دروازه اتلتیکو توسط مولر و لواندوفسکی ایجاد کردند اما جدی ترین موقعیت آنها دقیقه ۲۲ بود . شوت محکم ریبری را اوبلاک به طور ناقص دفع کرد اما لواندوفسکی نتوانست در ریباند توپ را گل کند.

دقیقه ۳۰ بایرن به گل رسید. ژابی آلونسو روی یک ضربه آزاد پشت محوطه جریمه ، ضربه اش را زمینی زد و توپ پس از برخورد به دیوار دفاعی تغییر جهت داد و وارد دروازه اتلتیکو شد.

سه دقیقه بعد خمینز ، همان بازیکنی که توپ به پایش برخورد کرد و وارد دروازه شد ، روی بازیکن بایرن خطای پنالتی کرد. اما اوبلاک ضربا پنالتی مولر را به زیبایی مهار کرد تا بازی یک بر صفر بماند.

در ادامه بازی آرام شد و نیمه اول با برتری یک بر صفر بایرن و در مجموع یک بر یک به پایان رسید.

دقیقه ۵۴ اتلتیکو آنتون گریژمان گل مساوی را به ثمر رساند. فرناندو تورس با یک پاس عالی ، گریزمان را صاحب توپ کرد و این مهاجم با فرار از تله آفساید ، با نویر تک به تک شد و توپ را درون دروازه قرار داد. با این گل کار بایرن بسیار سخت شد و این تیم برای پیروزی به دو گل دیگر احتیاج داشت.

چند دقیقه بعد اتلتیکو پشت محوطه جریمه صاحب ضربه آزاد شد که این بار شوت گریزمان راهی به چارجوب پیدا نکرد.

دقیقه ۶۰ باز هم اتلتیکو صاحب فرصت شد ولی شوت خوان فران به کنار دروازه رفت.

دقیقه ۶۸ ژابی آلونسو بازهم فرصت گلزنی داشت اما این بار شوت او را اوبلاک مهار کرد.

 دقیقه ۷۰ ویدال یک پاس عالی را برای لواندوفسکی فرستاد اما اوبلاک ضربه چکشی او را هم مهار کرد.

دقیقه ۷۴ بایرن به گل دوم رسید. سانتر زیبای آلابا را ویدال با ضربه سر  برای لواندوفسکی فرستاد و او هم با سر دروازه را باز کرد.

چند دقیقه بعد بایرن باز هم فرصت گلزنی داشت که این بار در شلوغی محوطه جریمه توپ دور شد.

فشار بایرن بعد از گل دوم بسیار بیشتر شد و این تیم حملات متعددی را روی دروازه حریف ایجاد کرد.

دقیقه ۸۴ روی تورس خطای پنالتی شد که البته در تصاویر آهسته مشخص شد که خطا بیرون محوطه جریمه بود و چاکر داور ترکیه ای مسابقه اشتباه کرد.

تورس پنالتی را زد اما نویر مهار کرد تا هر دو دروازه بان در این بازی پنالتی مهار کرده باشند.

دقیقه ۸۷ لواندوفسکی بازهم فرصت گلزنی داشت که آن را از دست داد. فشار بایرن در دقایق پایانی بسیار بیشتر شد . شوت آلالبا را در دقیقه ۸۸ اوبلاک در دهانه دروازه مهار کرد.

پنج دقیقه وقت تلف شده برای این مسابقه حساس اعلام شد. در این پنج دقیقه بایرن به شدت فشار آورد اما راهی از پیش نبرد و بازی با همان نتیجه دو بر یک به سود بایرن به پایان رسید اما با توجه به پیروزی یک بر صفر اتلتیکو در بازی رفت ، با توجه به گل زده در خانه حریف بیشتر ، اتلتیکو به فینال رسید و بایرن حذف شد.