معاون حقوقی رئیس جمهوری از نمایشگاه بین المللی نفت بازدید کرد
معاون حقوقی رئیس جمهوری از نمایشگاه بین المللی نفت بازدید کرد

معاون حقوقی رئیس جمهوری  یکشنبه، ۱۹ اردیبهشت ماه از بیست و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بازدید کرد. الهام امین زاده معاون حقوقی رئیس جمهوری یکشنبه (۱۹ اردیبهشت ماه) با حضور در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از سالنها و غرفه های متعدد این […]

معاون حقوقی رئیس جمهوری  یکشنبه، ۱۹ اردیبهشت ماه از بیست و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بازدید کرد.

الهام امین زاده معاون حقوقی رئیس جمهوری یکشنبه (۱۹ اردیبهشت ماه) با حضور در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از سالنها و غرفه های متعدد این نمایشگاه بازدید کرد.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی پنجشنبه، ١٦ اردیبهشت ماه با حضور معاونان وزیر نفت درامور نفت و پتروشیمی آغاز شد؛ در نمایشگاه امسال حضور شرکتهای خارجی حدود ٦٤ درصد افزایش یافته است و برخی شرکتها و کشورها برای نخستین بار در این دوره از نمایشگاه شرکت کردند.

یست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران با حضور بیش از هزار و ٩٠٠ شرکت داخلی و خارجی در فضایی به وسعت حدود ٧٠ هزار متر مربع و با شعار «جذب سرمایه و انتقال فناوری» دایر است.

نمایشگاه بین المللی نفت یکشنبه به کار خود پایان داد.