وقتی یک خانم همه کاره فدراسیون است کی روش در ایران جایی ندارد
وقتی یک خانم همه کاره فدراسیون است کی روش در ایران جایی ندارد

کارلوس کی روش درباره خداحافظی اش از تیم ملی فوتبال کشورمان اظهارکرد: باید عنوان کنم خداحافظی من درست زمانی انجام گرفت که  پست ریاست فدراسیون به مهدی تاج رسید و من معتقدم باید این جدایی زود تر صورت می گرفت اما این اتفاق رخ نداد.   وی درادامه افزود: در فدراسیونی که یک خانم برای […]

کارلوس کی روش درباره خداحافظی اش از تیم ملی فوتبال کشورمان اظهارکرد: باید عنوان کنم خداحافظی من درست زمانی انجام گرفت که  پست ریاست فدراسیون به مهدی تاج رسید و من معتقدم باید این جدایی زود تر صورت می گرفت اما این اتفاق رخ نداد.

 

وی درادامه افزود: در فدراسیونی که یک خانم برای کل فدراسیون ایران تصمیم می گیرد دیگر جای ماندن من نیست و من از فوتبال ایران جدا می شوم و برای فوتبال و مردم ایران آرزوی موفقیت می کنم.

 

کی روش ادامه داد: جالب است درست در زمانی که تاج رییس فدراسیون شد موقع خداحافظی من رسیده است چراکه شرایط،مناسب صعود تیم ملی به جام جهانی نیست.

 

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد: در یک ماه گذشته نشست خوبی با اعضاء هیئت ریسه برگزار کردیم که نتایج قابل قبولی بدست آمد و به جمع بندی درستی رسیدیم.

 

وی اضافه کرد: هفته آینده اردویی برگزار می کنیم اما به لحاظ امکانات در شرایط خوبی قرار نداریم و بارها مطرح کردم که علی رغم احترامی که به ملت ایران قائلم نمی توانم در ایران بمانم و خداحافظی می کنم.

 

کی روش بیان کرد: روزگذشته در تمرینات هوادار خردسالی در تمرینات حضور یافت و ازم خواهش کرد که فوتبال ایران را رها نکنم و باز هم به فوتبال کمک کنم اما باید بگویم بستر وشرایط طوری رقم خورد که به ناچار باید از ایران بروم

 

سرمربی تیم فوتبال کشورمان افزود: من سابقه ام درخشان است و با ایران و پرتغال به جام جهانی رفته ام و دوران خوبی در آفریقای جنوبی داشته ایم و نمی خواهم سابقه ام مخدوش شود.

 

وی درپایان یادآورشد: امیدوارم که شاهد ترقی و رونق فوتبال ایران در عرصه های بین المللی باشیم.

منبع :باشگاه خبرنگاران جوان