ژاپن برای دریافت ال پی جی ظرفیت بالایی دارد
ژاپن برای دریافت ال پی جی ظرفیت بالایی دارد

ظرفیت واردات ال پی جی ژاپن تا سال ٢٠١٩ بیش از ٧٥ درصد افزایش می یابد. به گزارش یوپنا، هاماگوچی تاتسویا، مدیرکل دفتر خاورمیانه شرکت استوماس امروز (سه شنبه، ٢١ اردیبهشت ماه) در همایش بین المللی ال پی جی آرگوس اظهارکرد: واردات ال پی جی ژاپن در بخشهای صنعتی، خودروسازی،‌ نیروگاهها و … مصرف می […]

  • ظرفیت واردات ال پی جی ژاپن تا سال ٢٠١٩ بیش از ٧٥ درصد افزایش می یابد.
  • به گزارش یوپنا، هاماگوچی تاتسویا، مدیرکل دفتر خاورمیانه شرکت استوماس امروز (سه شنبه، ٢١ اردیبهشت ماه) در همایش بین المللی ال پی جی آرگوس اظهارکرد: واردات ال پی جی ژاپن در بخشهای صنعتی، خودروسازی،‌ نیروگاهها و … مصرف می شود.

    وی افزود:‌ پس از زلزله سال ٢٠١١ ال پی جی به عنوان سوختی مطمئن برای ژاپن مورد توجه قرار گرفت و با توجه به مزایایی که این محصول دارد بهترین گزینه برای تامین انرژی این کشور محسوب می شود. 

    مدیرکل دفتر خاورمیانه شرکت استوماس اظهارکرد: دولت ژاپن از سال ٢٠١٥ برنامه طولانی مدتی در حوزه تامین ال پی جی تعریف کرده و برنامه های بسیار مدونی برای این حوزه در نظر گرفته است. 

    تاتسویا با بیان این که دولت ژاپن ٧٥ درصد ال پی جی مورد نیاز خود را وارد می کند، یادآور شد: این سوخت در بخشهایی از جمله تولید برق، هیترهای آب گرم، سوخت خودروها و … مصرف می شود.

  • منبع: شانا