تشکیل ستاد ملی زنان و خانواده/ طرح سند توانمندسازی زنان سرپرست خانوار به دولت
تشکیل ستاد ملی زنان و خانواده/ طرح سند توانمندسازی زنان سرپرست خانوار به دولت

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان این که توانمندی زنان در تمامی سطوح جامعه، اولویت و ماموریت اصلی این معاونت است، از تشکیل ستاد ملی زنان و خانواده خبر داد. به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری یوپنا، شهیندخت مولاوردی جمعه، ۲۴ اردیبهشت سال جاری، در بدو سفر به اراک، اظهار داشت: دستور جلسه های ستاد ملی زنان […]

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان این که توانمندی زنان در تمامی سطوح جامعه، اولویت و ماموریت اصلی این معاونت است، از تشکیل ستاد ملی زنان و خانواده خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری یوپنا، شهیندخت مولاوردی جمعه، ۲۴ اردیبهشت سال جاری، در بدو سفر به اراک، اظهار داشت: دستور جلسه های ستاد ملی زنان و خانواده مشخص شده و با دفتر رییس جمهور نیز به عنوان رییس این ستاد هماهنگی هایی به عمل آمده است.

وی افزود: مسائل مربوط به زنان ایران در نشست هیات دولت توسط این معاونت ارائه و مقرر شده است با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این سند تدوین و پس از جمع بندی نهایی برای تصویب به کمیسیون اجتماعی هیات دولت ارائه شود.

مولاوردی با بیان این که توانمندی زنان در تمامی سطوح جامعه، اولویت و ماموریت اصلی این معاونت است، تصریح کرد: بر اساس این ماموریت تفاهم نامه هایی با دستگاه های اجرایی مختلف منعقد و اقدام هایی در این راستا انجام شده است.

وی افزود: طرح توانمند سازی زنان سرپرست خانوار در دستور کار این معاونت قرار دارد که به زودی سند توانمند سازی این گروه از زنان با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تصویب در کمیسیون اجتماعی دولت مطرح می شود.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، خاطر نشان کرد: ایجاد اشتغال پایدار برای زنان دانش آموخته دانشگاهی و سرپرست خانوار از دیگر برنامه های این معاونت است که این برنامه ها در شورای عالی اشتغال در دست بررسی و تصویب قرار دارند.

وی گفت: چندین لایحه در زمینه اشتغال و رفاه زنان توسط این معاونت آماده شده است که پس از تصویب دولت برای تصویب به مجلس دهم ارسال می شود.

افتتاح هشتمین نشست منطقه ای ترویج همکاری شبکه سازمان های مردم نهاد، بازدید از مراکز کارآفرینی زنان و مرکز ناباروری رویان اراک از برنامه های سفر معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده به استان مرکزی است.

انتهای پیام