حضور وودبال ایران در مهم ترین رویداد جهانی
حضور وودبال ایران در مهم ترین رویداد جهانی

به گزارش یوپنا، هفتمین دوره مسابقات جهانی وود بال ۳ خرداد ماه به میزبانی کره جنوبی آغاز می‌شود که همزمان با این رقابت ها پنجمین دوره مسابقات بین المللی وودبال نیز پیگیری خواهد شد وتیم کشورمان در ۲ بخش بانوان و آقایان در این رقابت ها شرکت می کند . این نخستین  بار است که […]

به گزارش یوپنا، هفتمین دوره مسابقات جهانی وود بال ۳ خرداد ماه به میزبانی کره جنوبی آغاز می‌شود که همزمان با این رقابت ها پنجمین دوره مسابقات بین المللی وودبال نیز پیگیری خواهد شد وتیم کشورمان در ۲ بخش بانوان و آقایان در این رقابت ها شرکت می کند .
این نخستین  بار است که تیم ملی وودبال ایران در بزرگترین مسابقات جهانی حضور دارد.
تیم وود بال ایران با تر کیب ۴ ورزشکار زن و ۳ ورزشکار مرد در مسابقات کره جنوبی شرکت می کند و رضا پورحسینی ،شهرام عسگری ،محمدرضا فغانی در بخش مردان و بهناز قدسی ،سیما جمال لیوانی، مریم اکبرزاده و حمیده سرکوبی شیرازی در بخش بانوان ترکیب تیم وودبال را تشکیل می دهند.
همزمان با برگزاری این مسابقات مجمع فدراسیون جهانی وودبال و فدراسیون آسیا برگزار می شود که  امیر حمزه توسلی رئیس انجمن وودبال و محمد مهدی سعیدی نایب رئیس انجمن وود بال در آن حضور خواهند داشت.
مهرداد جمشیدی دبیرانجمن وودبال درباره مسابقات جهانی کره جنوبی گفت : مسابقات سختی  پیش داریم وایران تجربه‌ای در مسابقات جهانی ندارد و رقابت با تیم های قدرتمند مالزی ،تایوان ،کره جنوبی وتایلند بسیار دشوار است.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران