رهبر معظم انقلاب: با هیاهو کردن، جنجال کردن و شعار دادن در جلسات موافق نیستم
رهبر معظم انقلاب: با هیاهو کردن، جنجال کردن و شعار دادن در جلسات موافق نیستم

همزمان با سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر، مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین علیه‌السلام صبح امروز (دوشنبه) با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد. به گزارش خبرگزاری یوپنا، محورهای مهم سخنان ایشان در پی می آید:   -جوانان عزیز! آینده برای شماست؛ شمایید که باید این تاریخ […]

همزمان با سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر، مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین علیه‌السلام صبح امروز (دوشنبه) با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری یوپنا، محورهای مهم سخنان ایشان در پی می آید:
 
-جوانان عزیز! آینده برای شماست؛ شمایید که باید این تاریخ را با عزتش نگه دارید/ خرمشهرها در پیش است؛ نه در میدان جنگ نظامی، در میدانی که از جنگ نظامی سخت‌تر است؛ البته ویرانی‌های جنگ نظامی را ندارد، بالعکس آبادانی به دنبال دارد اما سختی‌اش بیشتر است.
 
-امروز برای نظام اسلامی، جنگ نظامی، احتمال ضعیفی است. لکن جهاد باقی است. در بین جهادها جهادی وجود دارد که خداوند آن را «جهاد کبیر» نام نهاده: «و جاهدهم به جهاداً کبیراً». جهاد کبیر یعنی تبعیت نکردن از دشمنی که با او در میدان مبارزه قرار گرفته‌ایم؛ تبعیت نکردن از دشمن در میدان اقتصاد، سیاست، فرهنگ و هنر، جهاد کبیر است. این عدم تبعیت آن‌قدر مهم است که خدا مرتباً پیغمبر را نسبت به آن توجه می‌دهد.
 
-امروز روشنگری لازم است، سعی کنید ذهن‌ها را به اعماق حقایق و مسائل برسانید/ تبیین را اساس کار بدانید؛ بنده می‌بینم گاهی افرادی، جوانهای احتمالاً صالح و مؤمنی، با یک کسی یا جلسه‌ای مخالفند؛ بنا می‌کنند هیاهو کردن، جنجال کردن و شعار دادن؛ من با این کارها موافق نیستم؛ هیچ فایده‌ای ندارد؛ فایده در تبیین و کار درست و هوشمندانه است. گاهی برخی از روی اغراض این کارها را می‌کنند، به پای بچه‌های مؤمن و حزب‌اللهی می‌اندازند. حواستان به این باشد.

/انتهای پیام